וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זה המשחק הכי מוזר שיכול להיות"

17.10.2009 / 20:57

מאמן הפועל ת"א היה מאוכזב מהחמצות שחקניו ב-2:2 עם אשדוד. עימות בין לובין לשופטי המשחק. מזרחי: "יוצא מאוכזב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

משחק קצת משונה היה הערב (שבת) בבלומפילד. מחד, ההתקפה של הפועל תל אביב, עם קישור מצוין, שהגיעה לאין-ספור מצבים, אך לא ניצלה את רובם. מאידך, ההגנה האדומה ביצעה שתי טעויות גדולות ובלתי מחויבות, אותן ניצל דימיטאר מקרייב כדי להבקיע פעמיים עבור האורחת במשחק הזה, מ.ס. אשדוד. זה נגמר ב-2:2 מלא אירועים ולאו דווקא משקף. האדומים קיבלו משחק מצוין מנמניה ווצ'יצ'ביץ', שהבקיע את השער הראשון של הקבוצה, אלא שיבואה ושכטר הרבו להחמיץ, ובמשחק נגד ראפיד וינה ביום חמישי, במסגרת הליגה האירופית, הפועל תל אביב תהיה חייבת לנצל מצבים אם ברצונה לצאת מהמשחק החשוב עם נקודות.

גוטמן: "זה משחק שצריך היה להיות מוכרע בצורה חדה לטובתנו"

בהפועל תל אביב היו מאוכזבים מאוד בסיום המשחק בשל אין ספור המצבים אליהם הגיעו ולא ניצלו, ואף כעסו על החלטת הקוון, שמואל שטייף, ששינה מספר פעמים את גרסתו מדוע פסל את השער. "הוא בעצמנו עדיין לא מבין למה הוא פסל את שער. הוא לקח לנו שתי נקודות על כלום", אמרו.

בסיום המשחק, בעת הירידה לחדרי ההלבשה, התעמת יו"ר הפועל תל אביב, אמיר לובין, עם שופטי המשחק. לובין גרס כי השער שנפסל לקבוצתו היה חוקי, והחל לנהל ויכוח עם צוות השופטים, במהלכו ספג מכה משלט החילוף של השופט הרביעי. בעקבות המכה שספג, התעוררה סערה גדולה וצעקות הוחלפו לאורך דקות ארוכות. לוביןם אף איים על השופט הרביעי, לירן ליאני, וצעק לכיוונו: "אני אתבע אותך, הרמת עליי יד".

"זה המשחק הכי מוזר שיכול להיות", אמר מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, בסיום המשחק. "הגענו להמון מצבים ולא הבקענו. כשמגיעים למצבים זה אומר ששחקנים יוצרים את המצבים תוך כדי משחק קבוצתי, אבל אין מה לעשות. אני בכלל לא יכול להבין את הגול הראשון שקיבלנו, זה משחק שצריך היה להיות מוכרע בצורה חדה לטובתנו, ואנחנו יוצאים מאוכזבים".

על אף האכזבה, גוטמן בהחלט היה מרוצה מכמות המצבים הגדולה אליה שחקניו הגיעו. "שיחקנו נכון, וקורה שלא מנצחים. מאמן חייב להתאים את עצמו לחומר השחקנים שיש לו. כשיש לך שחקנים עם יכולות כמו שכטר, ורמוט או ווצ'יצ'ביץ', אתה חייב לתת להם לשחק ולהכניס אותם למבנה הקבוצתי. אם בדקה השלישית או בדקה השישית היה 0:1 לטובתנו, היינו מדברים אחרת עכשיו", אמר המאמן. "אני מאוכזב מכמות הנקודות שלנו עד עכשיו", הוסיף גוטמן, אך סייג: "כאיש מקצוע, אני יכול להגיד שמי שהיה בבלומפילד נהנה מכדורגל. לא צריך על כל תיקו לתת הרגשה לא טובה. אם התיקו הזה היה בא דרך תצוגה לא טובה, הייתי אומר 'בסדר', אבל בסך הכל שיחקנו טוב, יצרנו הרבה מצבים. לא יכולנו להבקיע, וזה חבל". לגבי הטעות של חיים יעקב בתוספת הזמן, שפסל לאדומים שער חוקי, אמר המאמן: "אני עם השופטים סיימתי, לא יכול לדבר מילה".

המצטיין בשורות האדומים, נמניה ווצ'יצ'ביץ', ביטל את המחמאות שקיבל על משחקו האישי, ואמר: "לא חשוב איך שיחקתי, לא השגנו את התוצאה שרצינו אז עבורי זה מאכזב. אנחנו קבוצה גדולה ועשינו הרבה טעויות, אבל למרות הטעויות אנחנו צריכים לנצח. טוב שהגענו להרבה מצבים, אבל אנחנו צריכים להבקיע כדי להשיג שלוש נקודות. חשבתי שנשחק את המשחק הזה יותר בחכמה. ביום חמישי יש לנו משחק מאוד חשוב, אני מקווה שלא נעשה את הטעויות האלה שם, ושנשחק טוב יותר".

גילי ורמוט הוסיף: "הלוואי וכל משחק נגיע למצבים שהגענו היום, זה קטע של מזל אולי וגם לחץ במשחקי הבית. אנחנו מקווים לנצל יותר מצבים בעתיד. ידענו שאשדוד יבואו לפה להסתגר, ושאם נשים את הגול הראשון, החיים שלנו יהיו יותר קלים. אבל, ברגע שהם הבקיעו ראשונים, זה עשה לנו את החיים יותר קשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מזרחי: "היה ברור שהם יהיו עדיפים עלינו"

מנגד, יוסי מזרחי אמנם היה מעט מאוכזב מהתוצאה הסופית ומהעובדה שקבוצתו איבדה פעמיים יתרון, אך בסופו של דבר גם הוא יודע שלאשדוד לא הגיע לקחת יותר מנקודה אחת: "הפועל ת"א היתה יותר טובה אך אני יוצא מאוכזב מהמשחק. אני לא חושב שהיה מגיע להם פנדל. בחצי השני, למרות שנסוגנו אחורה, הם לא ייצרו מצבים. היו לנו 2-3 הזדמנויות של ארבעה שחקנים על אחד, אבל אנחנו בעונה שמשלבים הרבה שחקנים צעירים, וצעירים, מטבע הדברים, עושים טעויות", אמר מזרחי.

"הפועל ת"א קבוצה מצוינת בקנה מידה ישראלי, והיה ברור שהם יהיו עדיפים עלינו", הוסיף המאמן האורח. "אני לא מרוצה מהמשחק שלנו בחצי הראשון, אבל בחצי השני שיחקנו יותר טוב".

האירוע המוזר של המשחק נערך בדקה ה-56, כששי רביבו הוחלף בעידן שדה על אף שמזרחי רצה ששחקן אחר יעשה את הדרך החוצה. חילופי דברים קשים נרשמו על ספסל הקבוצה בין המאמן ומנהל הקבוצה, איציק תורג'מן, שהיה אחראי על החילוף. מזרחי אמר לתורג'מן: "איפה הראש שלך? לא ראית שסימנתי להחליף שחקן אחר?". אחרי מספר שניות של חילוקי דברים, ניגש אל הספסל הבעלים ג'קי בן זקן, שישב כמה שורות מעליהם, וביקש מהשניים להירגע. "אמרתי לשי שהוא ממשיך לשחק, ולא שמתי לב שהוא יצא. קורים דברים כאלה, לא נורא", נדרש לסוגיה מזרחי בסיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully