וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה

שחקניו של עטר השיגו ניצחון בכורה, מנשה: "בחילופי מאמנים יש שינוי במוטיבציה". רוני לוי: "אם אמצא שאני הבעיה, אגיד את זה"

מזל טוב למכבי נתניה. היום (שבת) השחקנים של ראובן עטר רשמו ניצחון ראשון העונה בליגת העל, כשהביסו 0:3 את מכבי פתח תקווה באיצטדיון האורווה במסגרת המחזור השישי. שער של אחמד סבע (26) וצמד של שלו מנשה (52 ו-80) העניקו את הניצחון החשוב לנתנייתים, שמעלה אותם מעל לקו האדום ואולי מוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במצב לא קל עם לחץ גדול עם שני המאמנים, אבל אחרי המשחק התמונה מתבהרת: משהו רע עובר על מכבי פתח תקוה. הקבוצה של רוני לוי שוב ספגה שערים בקלות, שוב נראתה חסרת מוטיבציה, שוב ירדה מנוצחת, ואחרי שישה מחזורים ברשותה חמש נקודות בלבד.

מהלך המשחק

דקה 10 - יציאה גרועה והדיפה חלשה של זוגבו הותירו את פרדה במצב נוח, אך האחרון לא הצליח למצוא את השער.

דקה 26 - גול! כדור קרן נהדף לרגלי רביד גזל, גזל שלח טיל אדיר למשקוף, ועל הריבאונד זינק אחמד סבע, שנגח פנימה. 0:1 לנתניה.

דקה 33 - בוסיץ' הגיע למצב נוח ברחבה, אבל הבעיטה החלשה שלו נקלטה בקלות על ידי השוער הנתנייתי.

דקה 52 - גול! שלו מנשה נגח מתוך הרחבה, הכדור פגע במגן פתח תקוואי והטעה את אוהד כהן. 0:2 מוצדק לנתניה.

דקה 54 - אוקוצ'ה ניצב לבד מול כהן, אבל בעט החוצה ברשלנות, והחטיא.

דקה 80 - גול! בתום התקפה ארוכה ומסודרת שלו מנשה בעט טיל מתוך הרחבה, שקבע 0:3 לנתניה והפך אץת המשחק לתבוסה מביכה עבור הלוזונים.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסי משיח, אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; ונצ'ו טריאנוב, ניצן דמארי (עומר דמארי, 31), עומר בוקסנבוים, טל בן חיים, דני פרדה; טומיסלאב בוסיץ'.

הרכב מכבי נתניה: אריסטד זוגבו, יגאל אנטבי, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל, חן עזרא, שלו מנשה, אבודו אוקוצ'ה, אחמד סבע.

רוני לוי: "ההרגשה לא נעימה, יש הרבה מה לתקן"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, נראה שבע רצון אחרי הניצחון: "זה לא רק עניין של מוטיבציה ורוח לחימה, כי הייתה היום גם חשיבות גדולה לעמידה הטקטית. סגרנו אותם טוב, עמדנו נכון, ועם הנעת כדור הגענו להרבה מצבים וכבשנו שלושה שערים".

עטר התייחס לעתיד הקבוצה שלו: "המטרות שלנו כרגע הן רק להבטיח את ההישארות בליגה, אך במקביל גם לבנות תלכיד קבוצתי שיגרום הנאה לקהל.

"מבחינת מוטיבציה אישית, אני תמיד רוצה שהקבוצה שלי תהיה הכי טובה בארץ. עם עבודה אינטסיבית ויסודית אני רואה את השינוי, שהוא גם על הדשא וגם מנטלי. היום אחרי השער לא נשארנו רק לשמור על היתרון, אלא גם לנסות לכבוש את השני. ראינו אנרגיות טובות, ולכן אני מאמין שיהיה למגמה החיובית הזאת המשך".

שלו מנשה: "איפה הייתי עד היום? הייתי במכבי נתניה אבל דברים לא התחברו. הקבוצה שיחקה טוב יותר כקבוצה. לא ציפינו לכזו חולשה של עצמנו. באשר למכבי פתח תקוה, יש לה את הבעיות שלה. הביטחון שלנו חזר, שחקנים הבינו שאנחנו קבוצת תחתית, מצב שאנחנו לא צריכים להיות בו. כנראה שלקח לנו יותר מדי זמן להבין. פעם אני כובש ופעם אחרים, אני מוכן לא לכבוש כל העונה ורק לנצח. כשיש חילופי מאמנים יש שינוי במוטיבציה".

אבי לוזון, שישב ביציע הכבוד, רתח מזעם על שחקני מכבי פ"ת ומתח ביקורת על משחק ההגנה של הקבוצה במהלך המשחק. "לא יכול להיות שככה ניראה בהגנה", אמר לסובבים אותו. רוני לוי מתכוון להיפגש עם הנהלת הקבוצה בנוגע למצב הקבוצה. גורמים בקבוצה אמרו: "השחקנים רוצים אבל כנראה שהם לא יכולים. ברור שאנחנו רוצים שיישאר, אבל רוני לא אחד שיישאר בכל מחיר". בסיום שוחח לוי כהרגלו עם ראשי הקבוצה. במחצית אמר לוי לשחקנים: "אמרתי לכם כבר שהקבוצה שתרצה יותר תנצח. נתניה רוצה יותר מכם. תעלו ותחזירו את הכבוד".

לתקשורת אמר המאמן בסיום: "משחק מאוד לא טוב שלנו, וזה נאמר בעדינות. הקבוצה שרצתה יותר ניצחה. שום דבר לא עבד לנו, נתניה נתנה הכל ואנחנו היינו אדישים. כשקבוצה לא נראית טוב, לא רואים את הצדדים הטובים. ההרגשה לא נעימה, יש הרבה מה לתקן. הקהל צודק בתגובה שלו". לוי נשאל האם הוא מסיק מסקנות אישיות וענה: "אם יהיו לי מסקנות, אקבל אותן עם הנהלת הקבוצה. אם אמצא שאני הבעיה, אבוא ואגיד את זה. הייתה לנו נקודת פתיחה רעה וצריך לשפר את הליקויים כדי לצבור ביטחון".

לפני המשחק חילק חוג האוהדים של הקבוצה פלאייר הקורא לאוהדים לתמוך במועמדותו של המאמן המקומי מיקי סנדרוב לקבוצה, במקום לוי. האוהדים כתבו: "לא צריך להיות מומחה לכדורגל כדי להבין שמצב הקבוצה בכי רע. כבר כמה שנים שהקבוצה תקועה במקום. בשלוש השנים האחרונות הקבוצה מבקיעה פחות משער למשחק. הבעיות האלה בתוספת התנהלות לא ראויה ובעיקר אלימה גרמו לקרע עצום. לנוכח הכשל המקצועי ראוי להחליף את העומד על הקווים שתחתיו גדלו כשרונות כמו דני פרדה, טל בן חיים והאחים דמארי - מיקי סנדרוב". בקבוצה רתחו על כך ואמרו: "אם אלה האוהדים שבאים לעודד, עדיף שלא יבואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully