וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: עשר של שבוע

17.10.2009 / 14:08

לא, לא המדור - המשחקים. הג'איינטס בניו אורלינס, בולטימור במינסוטה, שיקגו באטלנטה, מקדניאלס ודנבר בסן דייגו

לא בכל שבוע יוצא לנו לפתוח עם ידיעת ניוז מרעישה, אבל הנה, יש לנו אחת. טמפה ביי, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה, תעשה את זה בלי גיינס אדמס. הקיצוני הגנתי, שנבחר במקום ה-4 בדראפט 2007, ינדוד לשיקגו, שתתן בחירת סיבוב שני בדראפט 2010. אדמס אכזב מאוד בשנתיים הראשונות שלו בליגה תחת ג'ון גרודן, ומחליפו רחים מוריס שם עליו לחץ נוסף בקיץ האחרון, כשקבע שאדמס יוכתר כ"באסט" אם לא ירשום יותר מעשר הפלות קוורטרבק העונה. אם זה יקרה (כרגע יש לו אחת), זה יקרה רק בשיקגו.

קלן ווינסלו שחקן טמפה ביי באקנירס. AP
האם טמפה ביי תמצא את עצמה עוד יותר על הרצפה עכשיו? יכול להיות/AP

השבוע שעבר היה מגעיל במיוחד עם 6 מ-14 (למה הלכתי על הג'טס ועל ניו אינגלנד, לעזאזל), אבל הסך הכל עדיין חיובי - 47 מ-76 (61.8 אחוז). ועכשיו, ובואו נראה מה מכינות לנו הרשתות, בשבוע רזה מבחינת שידורים בגלל גמרי החטיבה בבייסבול. שימו לב, משחקי ליל ראשון וליל שני לא ישודרו.

METV:

19:00: מינסוטה - בולטימור

22:15: ניו יורק ג'טס - בפאלו

FOX:

19:00: ניו אורלינס - ניו יורק ג'איינטס

מישהו יצטרך לספוג את ההפסד (שעה ראשית: 19:00)

ניו אורלינס (0:4) - ניו יורק ג'איינטס (0:5)

כשמדברים על חגיגת פוטבול של יום ראשון, מדברים על משחק כזה. השתיים עשויות להיפגש עוד פעם השנה בפלייאוף, אבל עד אז יסתפקו בניסיון להישאר בלתי מנוצחות גם אחרי המחזור הנוכחי. הסיינטס חוזרים משבוע חופש ויקוו שהתפוקה של דרו בריס תעלה, אם כי לא יתנגדו אם פייר תומאס ימשיך לרשום טאצ'דאונים על הקרקע, מה גם שמייק בל, הגיבוי שלו, חוזר מפציעה (רג'י בוש הוא לא גיבוי לכלום). איליי מאנינג (1:6 במשחקי דום) עדיין פצוע, אבל לאף אחד אין ספק שישחק. מי שימשיכו לשבת בצד הם התאקל ההגנתי של ניו יורק כריס קאנטי ומגן הפינה ארון רוס.

התחזית: או-הו, זה יהיה קשה. ג'איינטס


סינסינטי (1:4) - יוסטון (3:2)

אם למישהו היה ספק שסינסינטי מכוונת גבוה השנה, הוא קיבל את התשובה בניצחון עם הרבה נחישות בבולטימור. הבנגאלס ייתקלו השבוע בקבוצה נטולת הגנה, אבל עם הרבה כישרון התקפי (החל מהשבוע האחרון, אנדרה ג'ונסון הוא המלך הבלתי מעורער של וואלה! פוטבול). צפו למנה נאה של נשיאות של סדריק בנסון, עד כה שחקן הקאמבק של השנה.

התחזית: ניצחון לבנגאלס


גרין ביי (2:2) - דטרויט (4:1)

הפאקרס באים אחרי שבוע חופש, במטרה למצוא קצת כיוון לעונה הנוכחית, שנראית בשלב זה כהולכת לשום מקום. הליונס לא ניצחו בלמבו פילד מ-1991, ובעשור האחרון הפסידו לפאקרס ב-15 מ-17 המפגשים. תוסיפו לכך את העובדה שקלווין ג'ונסון ומת'יו סטאפורד, שני שחקני המפתח בהתקפת האריות, פצועים וייתכן שלא ישחקו, ותקבלו את הבאנקר של השבוע.

התחזית: גרין ביי


ג'קסונוויל (3:2) - סט. לואיס (5:0)

שתי קבוצות רעות יתעמתו בצפון פלורידה. ג'ק דל ריו, מאמן הג'אגוארס, זכה בשבוע האחרון למקלחת הגונה מהרץ האחורי מוריס ג'ונס-דרו, שצפוי להיות מתוגמל בהרבה נשיאות מול ההגנה החלשה של הראמס. מארק בולג'ר חוזר למסור בראמס, לא ברור אם זה טוב או רע, אבל יותר גרוע כבר לא יכול להיות. או שכן?

התחזית: היינו הולכים פה על הפתעה, אבל אין ביצים. ג'קסונוויל

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס עם מאמנו מייק מקארתי. John Russell, AP
השיפור חייב להגיע, ומהר. רוג'רס עם מייק מקארת'י/AP, John Russell

מינסוטה (0:5) - בולטימור (2:3)

קצת קשה להאמין, אבל ברט פארב מעולם לא פתח עונה עם מאזן 0:5 עד השנה, וכמובן ש-0:6 יהפוך את הפתיחה הזו לטובה יותר. הפתיחה הטובה של העורבים נעצרה עם שני הפסדים בפוקסבורו ובבית לסינסינטי, והם חייבים לעצור את הדימום, אלא שהמשימה של ג'ו פלאקו לא תהיה פשוטה מול הגנת הוויקינגים המצויינת. התאקל ג'ארט גיית'ר לא ישחק בבולטימור, פרסי הארווין, התופס הרוקי שהפך למטרה חביבה על פארב, בסימן שאלה במינסוטה.

התחזית: רייבנס. למה? ככה


פיטסבורג (2:3) - קליבלנד (4:1)

הבראונס יכולים להירגע, העונה שלהם לא תסתיים במאזן 16:0. מי שלא יכולים לקחת אוויר הם הסטילרס, שאמנם קצרו ניצחון בדטרויט, אבל עשו את זה בדרך לא מאוד משכנעת. רשארד מנדנהול החולה צפוי לשחק ולקבל הרבה נשיאות, נגד הקבוצה שמדורגת 30 בהגנת הריצה. טרוי פולמאלו חוזר, ואלה בשורות מופלאות להגנת הפלדות, שסבלה קשות מהיעדרו. דרק אנדרסון, אחרי שבוע מיתולוגי של 2 מ-17 ל-23 יארד, ינסה לפצח את ההגנה הזו.

התחזית: אין סיכוי שהוא יצליח. ניצחון לפיטסבורג


טמפה ביי (5:0) - קרוליינה (3:1)

אחרי שניצחו לראשונה העונה, ינסו ג'ייק דלהום והפנת'רס לצבור קצת מומנטום ולעשות קולות של קאמבק מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. הבאקנירס, כאמור, העבירו את גיינס אדמס לשיקגו, ועל הגנתם החלשה ממילא אמור ג'וש ג'ונסון, שהראה ניצוצות בפילדלפיה, לחפות מעמדת הקוורטרבק. ג'וליוס פפרס נראה טוב נגד וושינגטון, משהו שג'ונסון חייב לקחת לתשומת לבו.

התחזית: ניצחון ל... באקנירס


וושינגטון (3:2) - קנזס סיטי (5:0)

מה הסיכוי שתפתח את העונה, ובכל ששת משחקיך הראשונים (טוב, נגיד שהראשון לא נחשב) תקבל קבוצות ללא ניצחון בלו"ז שלך? זה מה שקורה לרדסקינס, ששבוע אחרי שבוע פוגשים קבוצות עם מאזן על האפס. את ההזדמנות הזו הם חייבים לנצל, כשמולם ישחקו מאט קאסל וקו ההתקפה הרעוע שלו. מספר שחקנים בקבוצה תבעו השבוע מההנהלה הכרזת אמון כלפי ג'ים זורן, המאמן שיושב על הכסא הכי חם ב-NFL. אם הוא יפסיד גם השבוע, הכסא ילהט עוד יותר, אבל זה מה שאנחנו אומרים משבוע 2. אולי בשבוע 17 נצא צודקים.

התחזית: וושינגטון

מסע התאוששות (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו אינגלנד (2:3) - טנסי (5:0)

הפטריוטס חזרו עם עוד הפסד מאכזב מדנבר, בו שוב נראה היה שהדלק במיכל שלהם אוזל ברבע הרביעי, ואם לא די בכך, הם גם איבדו את התאקל ההתקפי מאט לייט, שלא ישחק מול הטייטאנס. ג'וניור סיאו חוזר לניו אינגלנד, וינסה להגיע לקרי קולינס, שמעמדו כקוורטרבק הפותח של הטייטאנס מתערער. וינס יאנג עשוי לקבל יותר דקות משחק בהתמודדות הזו.

התחזית: ניו אינגלנד


אוקלנד (4:1) - פילדלפיה (1:3)

בשבוע שעבר חזר דונובן מקנאב וזרק לשלושה טאצ'דאונים, השבוע צפויים האיגלס ללכת יותר לכיוון משחק הקרקע. הגנת העיטמים מרגישה שבפניה עומד שבוע גדול, כשג'מארקוס פאמבל המזעזע ימשיך לקבל קרדיט מטום קייבל בעמדת הקוורטרבק הפותח של הריידרס. דארן מקפאדן ורוברט גאלרי בחוץ באוקלנד.

התחזית: איגלס


סיאטל (3:2) - אריזונה (2:2)

חזרתו של מאט האסלבק להרכב הסיהוקס נתנה השראה גם להגנה, שרשמה בשבוע שעבר ניצחון שני על האפס העונה בבית. טי ג'יי חושמנזאדה התעורר, ונראה שהרכש מסינסינטי מתחיל למצוא את מקומו בהתקפה של נצי הים. מצד שני, קורט וורנר הוא לא דייויד גרארד, והקרדינלס, שיעלו עם הרכב תופסים מלא, לא יישבו בשקט, במיוחד לאחר שניצחו בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים.

התחזית: סיאטל


ניו יורק ג'טס (2:3) - בפאלו (4:1)

עד כמה הבילס איומים כבר ראינו בשבוע שעבר, ועכשיו החלו השמועות לפרוח, כשעוד לפני הטרייד שהביא את גיינס אדמס לשיקגו דובר על מעבר של טרל אואנס לשם. אבל אואנס נשאר בשלב זה אצל הביזונים הבזיוניים. הג'טס פתחו בסערה את העונה, אבל נבלמו עם שני הפסדי חוץ והמשחק הנוח, יחסית, הוא הזדמנות טובה עבורם לתקן. ג'ריקו קוצ'רי ייעדר, בריילון אדוארדס צפוי למנה של מסירות מכיוון מארק סאנצ'ז.

התחזית: שאלוהים יסלח לי, ויוותר על עינוי נשמתי. בפאלו

בריילון אדוארדס שחקן ניו יורק ג'טס. AP
סאנצ'ז יחפש אותו לא מעט. אדוארדס/AP

מקדניאלס ממשיך לכוון גבוה

אטלנטה (1:3) - שיקגו (1:3) - 2:20, בין ראשון לשני

משחק אדיר צפוי בג'ורג'יה דום, כשהברס, שחוזרים משבוע חופש, ייתקלו בהתקפה פאלקונית שרמסה את סן פרנסיסקו במגרשה הביתי. ההגנה האחורית של שיקגו בוודאי מוטרדת מהכישרון של רודי וייט, שהתפוצץ במפרץ בשבוע שעבר, ומהיכולת של מייקל טרנר, שחזר לפול מוד גם הוא. ג'יי קאטלר המשיך להוכיח בניצחון בסיאטל לפני שבועיים שהוא, כנראה, יוכר כקוורטרבק האמיתי היחיד שהיה לברס בשלושים השנים האחרונות.

התחזית: ניצחון לאטלנטה


סן דייגו (2:2) - דנבר (0:5) - מאנדיי נייט, 2:30

העונה רק נפתחה, והברונקוס כבר פתחו פער גדול על שאר הקבוצות בבית. הצ'ארג'רס יודעים שהפסד יוריד אותם למרחק של 3.5 משחקים מהסוסונים, וזה מאוד קריטי כשהעונה אפילו לא הגיעה לחציה. התקפת סן דייגו עובדת היטב, ההגנה מאוד בעייתית אצלה, ולראיה ויכוחים בין שון מרימן ל-GM איי ג'יי סמית', שביקר קשות את הקבוצה בשבוע האחרון. קייל אורטון ינסה להביא את הסוואגר שלו (12:26 כפותח בליגה) גם לקליפורניה.

התחזית: משחק קשה מאוד, אנחנו הולכים במקרה הזה עם סן דייגו

ג'יי קאטלר שחקן שיקגו ברס. AP
התחנה הבאה אטלנטה. קאטלר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully