וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אזור הדמדומים

17.10.2009 / 8:00

השקיעה בלבלה את פילדלפיה, סדרת טעויות העניקה לדודג'רס ניצחון 1:2 ושוויון 1:1 בסדרה. היאנקיז ניצחו את האיינג'לס 1:4

לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 1:2 (1:1 בסדרה)

מנצח: הונג צ'ין קו. מפסיד: צ'ן הו פארק. שמירה: ג'ונתן ברוקסטון

תנאי מזג אוויר משפיעים בבייסבול, זה ידוע, אבל לא תמיד מדובר בגשם או בשלג. שחקני פילדלפיה פיליז הרגישו הלילה (בין שישי לשבת) היטב את השפעתה של השקיעה. דומיננטיות של פדרו מרטינז במשך שבעה אינינגים התבטלה בשמיני, כשסדרת טעויות של הפיליז הפכה יתרון לפיגור. לוס אנג'לס ניצחה 1:2 ותיסע לעיר האחווה עם שוויון, סימפטי הרבה יותר מהמצב האפשרי של פיגור 2:0.

מרטינז ניהל קרב איתנים עם ויסנטה פאדייה. פדרו הגיש שבעה אינינגים, הרשה שתי חבטות בלבד וסיים את המשחק עם יתרון 0:1 בזכות הומראן של ריאן הווארד באינינג הרביעי. צ'ן הו פארק, שהיה חשמל בלילה שלפני כן, עלה להגיש, ולא ידע שייפול קרבן לצל שנפל על המגרש והפריע לראיה של ההגנה שלו. תחילה היה זה פדרו פליז בבסיס השלישי, שלא קלט חבטה די פשוטה של קייסי בלייק. לאחר מכן עלה רוני בליארד לבסיס, שוב בגלל שגיאה באינפילד. ראסל מרטין חבט למה שהיה אמור להפוך לדאבל פליי פשוט, אבל זריקה לא טובה של צ'ייז אטלי הביאה את חואן פייר, מחליפו של בלייק, הביתה - 1:1. אנדרה אית'ייר, הקלאץ' של הדודג'רס, סחט הולכה מג'יי איי האפ על בסיסים מלאים, העלה את קבוצתו ל-1:2 וג'ונתן ברוקסטון המצוין שמר היטב.

הפיליז יכלו לעלות ל-0:2, אבל כעת הסדרה, שתימשך בלילה שבין ראשון לשני, פתוחה לחלוטין. במשחק נוסף הלילה יפגשו היאנקיז את לוס אנג'לס איינג'לס.

ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 1:4 (0:1 ליאנקיז בסדרה)

מנצח: סי.סי. סבאת'יה. מפסיד: ג'ון לאקי. שמירה: מריאנו ריברה

סי.סי. סבאת'יה דאג שההופעה הראשונה של היאנקיז ב-ALCS לאחר חמש שנים תהיה גולת כותרת. המגיש המצוין השלים שמונה אינינגים עם שבע פסילות בסטרייקאאוט, מריאנו ריברה סגר את הדלת בצורה חלקה והפסים עלו ליתרון 0:1 בסדרה. היה קר, מאוד קר בניו יורק בלילה, אבל טוריי האנטר מהאיינג'לס ידע לפרגן: "קר? זה היה סי.סי. הוא היה מזג האוויר הקר. הוא חיסל אותנו".

מול סבאת'יה עמד ג'ון לאקי, שסבל באינינג הראשון מאוזלת יד הגנתית, במיוחד של אריק אייבאר בבסיס השלישי, כדי לראות את קבוצתו יורדת בפיגור 2:0. לאקי ספג את כל ארבע הריצות של קבוצתו, אבל רק שתיים מהן נרשמו לחובתו, גם בגלל שגיאה שלו עצמו באינינג השישי. בסך הכל הוא עשה עבודה סבירה, מה שלא הספיק מול הבולדוזר שמנגד.

היאנקיז ממשיכים להיראות טוב, כשבאיצטדיון החדש נושבות רוחות ההרתעה. ג'וני דיימון סיים עם שתי חבטות ושתי ריצות, הידקי מאטסוי עם שתי חבטות ושתי הכנסות רצים. המשחק השני בסדרה ייערך הלילה, ובו ייפגשו איי ג'יי בארנט מהיאנקיז וג'ו סונדרס מהאיינג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully