וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה - מכבי ת"א: חלוץ אחד יספיק?

דור בלך

13.10.2009 / 14:56

נמני מחפש ניצחון ראשון אחרי שלושה מחזורים, אך יפתח רק עם אבידור בחוד הצהובים מול רעננה (ש', 19:00)

עדיין ללא ניצחון העונה, הפועל רעננה תנסה להפתיע בשבת כשתארח את מכבי תל אביב בכפר סבא (ש', 19:00). בקבוצה של אלי כהן מרוצים מהיכולת על המגרש, אך קצב צבירת הנקודות פחות משביע רצון. הגרלת המשחקים אמנם זימנה לקבוצה מהשרון פתיחת עונה קשה למדי עם משחקים נגד הפועל באר שבע בנגב, נגד מכבי חיפה וכעת נגד מכבי תל אביב. אולם במהלך כל המשחקים רעננה נראתה טוב, ולדעת קברניטיה הייתה שווה היום לפחות חמש נקודות יותר מהשתיים שצברה.

בקבוצה דיברו השבוע על כך ש"עם מחמאות לא הולכים למכולת", והאימונים נסבו סביב החלק המנטאלי ועל דיוק מול השער. אלי כהן יהנה מסגל מלא, כשסטיבן כהן שהיה חולה בשבוע שעבר התאמן בצורה מלאה השבוע ויפתח בהרכב. דודו ביטון שחזר מהנבחרת הצעירה ערך אימון ביום שישי וכהן מתלבט בינו לבין החלוץ הארגנטינאי ארמנדו לסקאנו.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, חיים פונטרומולי, איתי טואף, אבי סופר, רועי לוי, תמיר פור, איתי אלקסלסי, לירה, סטיבן כהן, דודו ביטון (ארמנדו לסקאנו), כריסטיאנו דוס סנטוס.

ציון צמח פותח בקישור, אבידור חלוץ בודד

ציון צמח קשרה הצעיר של מכבי תל אביב, יפתח בשבת בהרכב, ויובל אבידור יתופקד ככל הנראה כחלוץ בודד. כך עולה מהתרגול הטקטי שנערך ביום שישי באימון המסכם של הקבוצה לקראת משחק החוץ מחר נגד הפועל רעננה. המנג'ר אבי נמני הפתיע כשתירגל גם את איליה יברויאן וגם את עמנואל מאיוקה במדי ההרכב השני, כאשר אבידור תורגל כחלוץ בודד בשפיץ ומתחתיו בקישור תורגלו ציון צמח, יוסי שבחון ואיביצ'ה אילייב בהרכב הראשון.

באימון המסכם נרשמה נוכחות כמעט מלאה כאשר למעט הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס שינחת ביום שישי בארץ, עמדו כל השחקנים לרשותו של המנג'ר נמני. הקשר הסלובני אנדריי קומאץ' ערך אימון מלא אולם הוא צפוי לפתוח על הספסל, כאשר שרן ייני וגיז'רמו ישראלביץ' יפתחו יחד בקישור האחורי. מלבד ראלדס ייחסר נמני מחר גם את המגן אורי שטרית הפצוע ברגלו.

הצהובים מגיעים להתמודדות נגד רעננה אחרי שלושה משחקים בהם לא ניצחה הקבוצה, ובקרית שלום מבינים את חשיבות המשחק ורוצים לחזור כבר מחר למסלול הנצחונות. הבעלים מיטש גולדהאר שנכח באימון יגיע בשבת לאיצטדיון בכפר סבא, בו יערך המשחק ויצפה בשחקניו. לפי שעה נראה שגולדהאר יישאר בישראל לפחות עד הדרבי התל אביבי הגדול שייערך בעוד שבועיים וחצי.

קשר הרכש הסרבי איביצ'ה אילייב התייחס להתאקלמותו בקבוצה ובישראל, ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "כל הקבוצה וכמובן הקהל הנפלא של מכבי, קיבלו אותי בצורה חמה ואוהבת, משפחתי ואני מאוד מרוצים מישראל ואנחנו מתאקלמים בצורה טובה".

אילייב העדיף לא להרבות במילים והוסיף: "אני מעדיף לדבר על המגרש, תמיד טוב להוכיח את עצמך בדיבורים במגרש מאשר מחוצה לו, יש לנו קבוצה טובה עם שילוב מצויין של שחקנים צעירים ושחקנים מנוסים, אני מאמין שעם ראלדס, קומאץ ואיתי בכושר אנחנו נהפוך לקבוצה גדולה כמו שמכבי צריכה להיות".
לקראת המשחק מול רעננה אמר הקשר הסרבי: "שני המשחקים האחרונים היו לא טובים בשבילנו, כל השחקנים מגיעים 100 אחוז מבחינת הראש למשחק ואנחנו מגיעים מוכנים ומלאי מוטיבציה למשחק ולא מקלים ראש באף קבוצה".

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ',ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', ציון צמח, איביצ'ה אילייב, יוסי שבחון, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully