וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - נתניה: אולי באורווה תבוא הישועה?

דור בלך

12.10.2009 / 18:01

מכבי נתניה, עדיין ללא ניצחון, תקווה להשיג 3 נקודות נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00). סבע צפוי לפתוח, זוגבו יערוך בכורה

בצל העימות המתוקשר בין אוהד כהן לדני פרדה, מכבי פתח תקוה תארח בשבת, במשחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות, את מכבי נתניה של ראובן עטר (ש', 19:00). פתח תקוה תחסר את המגן הימני חגי גולדנברג ואת רוביל סרסור הפצועים, שממילא לא היו אמורים לפתוח בהרכב.

אסי משיח ימשיך לאייש את עמדת המגן הימני בעוד שנאור פסר ימשיך לצפות במשחקים מהספסל. ונצ'ו טריאנוב יחזור להרכב הקבוצה ודן רומן ישחק לצדו בקישור האחורי. בשל השינוי הזה, ניצן דמארי יידחק אל הספסל.

בנתניה ובפתח תקוה ציינו השבוע את הקרב המעניין בן שני המאמנים. רוני לוי הנתנייתי שאימן במכבי חיפה, ועטר, סמל עבור רבים מאוהדי חיפה שאימן בשנים האחרונות בהפוגות בנתניה, נחשבים ליריבים גדולים - במונחים ספורטיביים כמובן.

"הקבוצה שתפסיד במשחק הזה תיכנס לסחרור", תיאר זאת אחד משחקני מכבי פתח תקוה. "אם נפסיד זה יהיה אסור. נתניה תילחם כדי להיחלץ מהמקום האחרון וצריך לשחק נגדם בזהירות". לוי עצמו הזהיר את חניכיו ממכבי נתניה, שבשלוש השנים האחרונות הוכיחה שהיא מסוגלת לנצח גם כשהיא נשענת על הרכב שכולל שחקנים צעירים. בפתח תקוה מודעים לעובדה ששיטת המשחק של עטר כוללת כדורים ארוכים לחלוצים וינסו למנוע מאובודו אוקוצ'ה ואחמד סבע לקבל את הכדור עם הגב לשער.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסי משיח, אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; ונצ'ו טריאנוב, דן רומן, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים, דני פרדה; טומיסלאב בוסיץ'.

בנתניה רוצים לצאת מהמרתף

עדיין ללא ניצחון בליגה וממעמקי המקום האחרון תגיע מכבי נתניה לאורווה (שבת, 19:00) במטרה לחזור עם שלוש נקודות. לאחר שבמחזור הקודם הובסו על ידי הפועל תל אביב, ינסו הנתנייתים להתאושש נגד קבוצתו של בן העיר, רוני לוי, אשר בנתניה מאמינים כי היא, בניגוד לאדומים, כן בליגה שלהם.

המאמן ראובן עטר יהנה מסגל מלא, כשאחמד סבע חזר מעונש ההרחקה וצפוי לפתוח בחוד ההתקפה לצד אבודו אוקוצ'ה. בקישור ההתקפי ישתפו פעולה שלו מנשה וחן עזרא, כשמאחוריהם ישחק הקפטן אלמוג כהן, ואחד מהשניים - רביד גזל או אמיה טגה.

באימון בוקר יום שישי תרגל עטר תחילה את קשר הנבחרת עד לאחרונה, ולאחר מכן ניסה גם את האופציה של טגה. בהגנה ישחקו ביוואן פרנסמן והמגן הצעיר אוראל דגני, שהוסב לעמדת הבלם במקומו של סטיבן אופיי המאכזב. באגפים ישחקו מגן נבחרת ישראל קלמי סבן ומגן נבחרת ישראל לשעבר יגאל אנטבי.
בשער צפוי לערוך בכורה השוער מחוף השנהב אריסטד זוגבו.

בשנה שעברה, כשנתניה הייתה קבוצת צמרת שרצה לאליפות, היא נתקלה בקשיים נגד המלאבסים כשכבר במחזור הראשון היא השאירה שתי נקודות באורווה, כשבסיבוב השני הפתח תקוואים סחטו תיקו גם בקופסה. בסיבוב השלישי הגיעה קבוצתו של רוני לוי לקופסה וקפטן הנתנייתים לשעבר חזר עם ניצחון 2:1 שהיה חשוב לו לאחר שבעה משחקים ללא ניצחון והסתבכות בתחתית. כל השערים שכבשה נתניה בעונה שעברה נגד מכבי פתח תקוה הגיעו מרגליהם של שחקנים שלא משחקים במדים הצהובים יותר - איתי שכטר ונקוסי סיאבונגה.

הרכב משוער: אריסטד זוגבו, יגאל אנטבי, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל (אמיה טגה), חן עזרא, שלו מנשה, אבודו אוקוצ'ה, אמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully