וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל פ"ת: דוחפים קדימה

השנייה בטבלה רוצה ניצחון חמישי, ושלומי דורה הכין את שחקניו למשחק נסוג של הכחולים (ש, 19:00): "תתכוננו למשחק פיזי"

הפועל חיפה סיימה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל פתח תקווה (19:00). בחיפה בעיקר רוצים לשמור על רצף הניצחונות של הקבוצה ומתכוננים לכך שהפועל פתח תקווה יבואו לקרית אליעזר על מנת להסתגר. חיפה אוהבת לשחק מול פתח תקווה, אבל מעדיפה את האורווה על קרית אליעזר. הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו הייתה לפני שנתיים, כשבבית חיפה יצאה בתיקו מול הכחולים, ואילו בחוץ השיגה שתי ניצחונות.

שלומי דורה ערך ביום שישי אסיפת קבוצה קצרה מהרגיל, ובה ביקש מהשחקים שלו להתכונן למשחק סגור ופיזי: "אני מאמין שבמשחק תהיה צפיפות במרכז השדה ופתח תקוה תשחק מבוקר עם מרחקים קצרים שישארו לשחקני ההתקפה שלנו. חשוב מאוד להגיע מוכנים למשחק פיזי. גם משחקים כאלה אנחנו נצטרך להוכיח שאנחנו יכולים לנצח".

מלבד חסרונו הצפוי של אמיר אבו ניל שעבר ביום חמישי אורתוסקופיה בברכו, בה אובחן קרע במיניסקוס שיגרום לחלוץ להיעדר עד חודש מהמגרשים, כל סגל השחקנים יעמוד לרשותו של דורה. עדן בן בסט שנעדר מהמשחק מול סכנין, כשיר ויפתח במקומו של אבו ניל. יתר ההרכב יישאר זהה להרכב שפתח מול סכנין.

הרכב משוער: גליל בן שנן, עודד אלקיים, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, ערן לוי, עדן בן בסט, ירו בלו.

ניראון צפוי להעניש את מתיאס ולא לכלול אותו בסגל

ההכנות למשחק הליגה של הפועל פתח תקוה נגד הפועל חיפה במסגרת המחזור השישי של הליגה (שבת, 19:00) לא נסתיימו בכי טוב, כאשר בלמה הטוגולזי של הקבוצה עמנואל מתיאס הודיע לראשי המועדון ממלאבס כי הוא יגיע במהלך היום (שישי) לישראל על מנת לקחת חלק במשחק בקרית אליעזר. בקבוצה ציפו מהשחקן שיגיע מוקדם יותר מיום שישי, וכעת מסתמן כי בקבוצה מתכננים להעניש את השחקן, שלא נטל חלק באימונים בשבועיים האחרונים בגלל הופעות במסגרת מוקדמות המונדיאל (נגד קמרון ומשחק ידידות נגד נבחרת יפן).

בשלב זה, מתיאס עשוי לעמוד לוועדת משמעת, לאור בחירתו לשוב היום, זאת למרות שאושר לו מלכתחילה לצאת למשחק הידידות. המאמן דני ניראון שוקל להושיבו ביציע או לכל היותר לכלול אותו בסגל, כשמי שצפוי לפתוח הוא הבלם אודי חנון. עובדה שמרמזת על כך שמתיאס לא ייכלל בסגל היא שהבלם הראל בן דוד מקבוצת הנוער זומן לסגל.

מי שייפתח כמגן ימני הוא אלי אברבנל, שיחליף את איאד חטובה המורחק. בקישור צפוי המאמן לעלות עם שלושה קשרים אחוריים: קובי דג'אני, שספג השבוע קנס בן עשרת אלפים שקלים בעקבות הקטטה עם רפאל מלטינסקי, דור הלוי וג'יימס קוקו לומל. בהתקפה צפויים להיות מתופקדים שלושה שחקנים - איימן אבו סלאח, עוסמן בשירו ואלנתן סלמי.

הרכב משוער הפועל פתח תקוה: שניר דורי; אלי אברבנל, אודי חנון, גל כהן, ג'ורג' גברו: קובי דג'אני, ג'יימס קוקו לומל, דור הלוי, איימן אבו סאלח; עוסמן בשירו, אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully