וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - מכבי חיפה: ארבייטמן יפתח לצד דבאלישווילי

13.10.2009 / 10:42

יקבל את הקרדיט נגד ב"ש (ש', 19:30, ספורט 2). זגורי נכלל במקומו של שטרכמן. שחקני ב"ש התנגדו לקבלת שבת במועדון

הפועל באר שבע תארח במשחק המרכזי של המחזור השישי את מכבי חיפה בווסרמיל במסגרת המחזור השישי של ליגת העל (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט 2). העיר מזמן לא חוותה שבועיים שקטים כל כך. מאז הניצחון על בית"ר ירושלים, האימונים התנהלו בצורה רגועה והמאמן גיא עזורי מנסה להמשיך לגבש את השחקנים שלו, אלא שכנראה זה לא תמיד מסתדר.

שחקני באר שבע התנגדו בסוף השבוע לערוך קידוש קבלת שבת במועדון, כפי שעזורי רצה, והתלוננו על שעות האימון המאוחרות (מתחיל סמוך לחמש בערב, זמן כניסת שבת) והודיעו כי הם מעדיפים לקדש את השבת עם המשפחות. "ביקשנו כבר כמה פעמים לערוך אימונים בשעות הבוקר, אבל המאמן מתנגד ואנחנו מקבלים את זה", אמר אחד השחקנים.

"מכבי חיפה קבוצה מצוינת, יותר טובה מאיתנו", אמר עזורי לשחקניו. "אבל המשחק הזה תלוי בנו". הבלם דנילו מוריירה כשיר למשחק ואמור לפתוח בהרכב. ארז מסיקה תורגל כמגן שמאלי במקום שמעון הרוש הפצוע ויוסי אופיר יחליף אותו בקישור. ליאור אסולין ואוהד קדוסי שוב תורגלו בחוד ובמועדון מרוצים משיתוף הפעולה בין השניים. חנן פדידה, שכבש את שער הניצחון במשחק הדרבי באימון השבוע, ימתין להזדמנות על הספסל.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, דנילו מוריירה, פבל פרגל, ארז מסיקה; אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו; ליאור אסולין, אוהד קדוסי.

גורם בחיפה: "אולי דבאלישוולי חוזר לעצמו"

מכבי חיפה ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד הבאר שבעים בווסרמיל. החיפאים מגיעים למשחק בבירת הנגב עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות. לפי אתר מכבי חיפה, הירוקים ניצחו בסך הכל תשע פעמים בבאר שבע. ב-29 בינואר 2005 השיגה חיפה את ניצחונה האחרון בווסרמיל ומתוך 29 מפגשים (מתוכם 12 ניצחונות לבאר שבע, שמונה משחקים הסתיימו בתיקו), חיפה הצליחה לא לספוג חמש פעמים. בניצחון האחרון שלה בווסרמיל עמד בשער תום אלמדון.
בחיפה מזכירים כי עד היום חיפה הצליחה לנצח רק פעמיים בהפרש של שני שערים, וטוענים כי זה המגרש הקשה ביותר בו שיחקה הקבוצה. מאז מאי 1967 ועד אוקטובר 1983, חיפה לא ניצחה שם.

המאמן אלישע לוי תרגל באימון לקראת המשחק את יניב קטן בצד ימין של הקישור כשבצד שמאל ישחק ליאור רפאלוב. בקישור האחורי ישחקו בירם כיאל וג'ון קולמה. ההפתעה של לוי בהרכב נוגעת לשינוי טקטי כששלומי ארבייטמן צפוי לפתוח בחוד ההתקפה לצידו של ולדימיר דבאלישווילי. קטן יחליף למעשה את מוחמד גדיר. גדיר התלונן על מיחושים ולקראת המשחק יעבור מבחן כשירות, אז יוודע אם יוכל להיכלל במשחק. שינוי נוסף צפוי היא הכללתו של הקשר הצעיר ישראל זגורי בסגל, וזאת במקומו של אייל שטרכמן בהרכב.

בצוות הרפואי של מכבי חיפה מעכבים את ההחלטה בנוגע לניתוח בשרירי הבטן של הקפטן יניב קטן. בסופו של תהליך, ייתכן וקטן לא יצטרך לעבור אותו וזאת בשל העובדה שבמועדון החליטו להוריד ממנו את רמת העומסים. קטן יתאמן עם הקבוצה כרגיל, אבל על פי התכנית יתאמץ פחות באימונים כדי שלא יזדקק לניתוח.

בקבוצה מרוצים מאוד מצמד השערים שכבש החלוץ דבאלישווילי במדי נבחרת גיאורגיה, שהפסידה פעמיים בתוך חמישה ימים לנבחרות נורבגיה ובולגריה. "הנבחרת שלו ספגה שבעה שערים בשני משחקים, אבל אולי עכשיו הוא יחזור לעצמו", אמר גורם בקבוצה, "בסך הכול הוא עבר תקופה לא טובה והתצוגות בליגת האלופות לא הוסיפו יותר מדי לבטחון העצמי שלו".

הרכב משוער מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, יניב קטן, ליאור רפאלוב; שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully