וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אל תהמרו נגדם בחוץ

16.10.2009 / 7:51

פילדלפיה קצרה ניצחון חוץ שלישי ברציפות בפלייאוף, 6:8 על הדודג'רס, ועלתה ל-0:1 בסדרה, בסיוע עוד שמירה של לידג'

לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 8:6 (0:1 לפיליז בסדרה)

מנצח: קול המלס. מפסיד: קלייטון קרשאו. שמירה: בראד לידג'

עד לאינינג הרביעי זה נראה כמו עוד דואל פלייאוף מוצלח. הדודג'רס הובילו 0:1, ונראה היה שקלייטון קרשאו, הפותח שבחר ג'ו טורה למשחק הראשון, מביא את המשחק ביתרון לקרב בולפנים, תחום שבו הדודג'רס טובים יותר. אבל אז הגיע האינינג החמישי, ההתקפה של פילדלפיה התחילה לדבר, שמה חמש ריצות על הלוח והכתיבה את הקצב. גם במשחק החתול והעכבר הזה עדיין היה ללוס אנג'לס סיכוי, רק שבראד לידג' של הפלייאוף הוא לא בראד לידג' של העונה הרגילה, ועם שמירה שלישית ניצחו הפיליז משחק שלישי ברציפות ועלו ל-0:1 בסדרה.

אחרי ארבעה אינינגים טובים, במהלכם עלתה לוס אנג'לס ליתרון מהומר של ג'יימס לוני, חבט ראול איבנייז לסינגל וקרשאו הוליך את פדרו פליז. הומר של קרלוס רואיז הכניס את שניהם, ריאן הווארד חבט לדאבל שהכניס עוד שתי ריצות והפיליז עלו ליתרון 1:5 ששינה את כל המשחק. אבל הדודג'רס לא אמרו נואש, וצימקו מיד ל-5:4, כשמני רמירז חובט להומר בן שתי ריצות.

הבולפנים התחילו לשחק תפקיד, ובאינינג השמיני שגה ג'ורג' שריל קשות כשהוליך את הווארד ואת ג'ייסון וורת'. זה הספיק לראול איבנייז, ששחרר עקיצה ליציע הימני וקבע 4:8. הדודג'רס הצליחו לצמק ל-6:8 ואז נכנס לידג'. הקלוזר המקרטע של פילי הרשה סינגל למאט קמפ, ואז הכיש בדאבל פליי את את קייסי בלייק. הוא הוליך את לוני וסגר את הסיפור עם פסילה של רוני בליארד. קול המלס יצא מנצח מההתמודדות, למרות עוד פתיחה לא מרשימה של 5.1 אינינגים וארבע ריצות חובה.

הלילה (22:07) יתקיים משחק 2 בסדרה, כשוויסנטה פאדייה מהדודג'רס יתעמת עם פדרו מרטינז. ב-1:57 יחל המפגש ב-ALCS בין היאנקיז, עם סי. סי. סבאת'יה, והאיינג'לס, אצלם יעלה ג'ון לאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully