וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אני יודע שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב"

מאמן מכבי ת"א לא התרגש אחרי ה-65:85 על לובליאנה: "יש דברים שאנחנו עושים לאט". אנדרסון: "חיכיתי למשחק כזה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אז זהו זה. מכבי תל אביב יכולה לסמן 'וי' גדול, ולנשום לרווחה אחרי משחק הפתיחה שלה ביורוליג. אחרי טקס הוקרה לשמעון מזרחי, דילגו הצהובים של פיני גרשון מעל לובליאנה החלשה הערב (חמישי) עם 65:85 קליל, אך קשה להסיק מהמשחק הזה הרבה לקראת העתיד. אחד הסיפורים המרכזיים שיצאו מהמשחק הזה הוא נושא השחקנים הישראלים. גל מקל ודרק שארפ לא שותפו כלל, בעוד רביב לימונד עלה רק לדקה האחרונה, וגיא פניני ויניב גרין קיבלו פירורים. בסך הכל שיחקו השחקנים הישראלים 14 דקות במשותף. למרות זאת, גרשון הסתדר בלי בעיות. הרמה החלשה של לובליאנה, בצירוף משחק נהדר של אלן אנדרסון (25 נקודות) ואנדרו ויז'נייבסקי (19) עזרה לו לפתוח יתרון מוקדם, ולשמור עליו עד הסיום.

גרשון סבור שיהיה קשה לעצור את אנדרסון

"משחקים כאלה יכולים גם להתהפך", אמר גרשון בסיום. "עברנו את זה בשלום. אפשר לקחת נקודות חיובית - מההגנה, משני הרכזים שלנו ואלן אנדרסון. עשינו עבודה מצוינת, ובשביל התחלה זה טוב. עם זאת, יש לנו מספיק דברים לתרגל כי יש הרבה מאוד דברים שאנחנו עושים בקצב איטי מאוד. אמרתי לפני המשחק שאנחנו עדיין לא מסודרים וזה ייקח קצת זמן. אני יודע שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב, יש פה פוטנציאל לשחק יותר טוב, אני מאמין שזה יקרה עוד שלושה-ארבעה שבועות"

גרשון אף התייחס נקודתית לאלן אנדרסון, המצטיין במשחק שקלע 25 נקודות: "הוא סקורר והוא יודע לעשות את הדברים הכי טוב שאפשר. אולי ברמות הכי גבוהות יכולים לעצור אותו, אבל אנחנו צריכים לשמור על יציבות ואז להסתכל קדימה". גרשון אף התייחס לרכז החדש של הקבוצה אנדרו ויז'נייבסקי, שקלע 19 נקודות ונתן את משחקו הטוב ביותר בקבוצה. "הרגזתם אותו", התלוצץ גרשון. "אולי מישהו תרגם לו את כל מה שכתבו עליו, אז הוא הביא את היכולות שלו לידי ביטוי, השאלה אם הוא יעשה את זה כל משחק". גרשון גם נדרש לשאלה מה בדבר שחקניה הישראלים של הקבוצה, שחלק מהם (מקל ושארפ) לא שותפו וחלק מהם (פניני, גרין ולימונד) שיחקו 14 דקות ביחד. "לאט לאט הם ישחקו יותר", אמר המאמן.

אלן אנדרסון המאושר, שנתן לקהל כמה וכמה רגעים נהדרים, הוסיף: "חיכיתי למשחק כזה. הפתיחה שלנו הייתה טובה. חיכינו בקוצר רוח גם למופע של הקהל. אני חושב שההגנה שלנו טובה יותר מההתקפה. אהבתי את הקשיחות בהגנה". ויז'נייבסקי, שקלע 19 נקודות והיה מצוין גם הוא, הרגיש נינוח אחרי המשחק, ואחרי שהשתחרר מעליו הרבה מאוד לחץ. "כל משחק שלי יהיה אחר, במשחק הזה נכנסתי טוב לקצב ולמהירות שלי. ההגנה שלנו הייתה טובה והיא הייתה המפתח של המשחק, כולם נרתמו ועזרו ועם חטיפות והצלחנו לרוץ קדימה. האווירה הייתה נהדרת. במשחק הראשון שלנו שיחקנו ללא קהל, אבל הפעם היה מדהים".

"זה טוב לנצח, האוהדים היו מצויינים וההרגשה נהדרת", הוסיף צ'אק איידסון, שהיה בינוני הערב. "היה כיף הערב, כולם שיחקו טוב וזו הייתה חוויה טובה". גיא פניני, שהיה הישראלי שקיבל הכי הרבה דקות הערב - 7 במספר - אמר: "הכי חשוב שניצחנו, ברור שיש לנו הרבה מה להשתפר, והרבה על מה לעבוד, אבל בשביל משחק ראשון זה טוב. הנסיעה לארה"ב אולי לא מגיעה בתקופה הכי טובה, אבל זה משהו מיוחד ואני מאמין שנהנה מזה".

זדובץ': "היינו יותר מדי אנוכיים"

מהעבר השני, לובליאנה לא היוותה יריבה של ממש לאורך המשחק, ועל אף הפוטנציאל המסוים שגלום בקבוצה הסלובנית הצעירה, היום היא לא הצליחה להראות אותו. "אני רוצה לברך את מכבי ואת פיני גרשון, הגיע להם לנצח הערב", אמר מאמן המפסידים, יורי זדובץ'.

"עשינו יותר מדי טעויות", הוסיף, "היו לנו כמה הזדמנויות אבל איבדנו יותר מדי כדורים והיינו יותר מדי אנוכיים. אני חושב שהייתה לנו כאן הזדמנות לחזור אבל לא שיחקנו בצורה מספיק איכותית, בטח שלא בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully