וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: נסגרה הארכת חוזהו של לאלה

15.10.2009 / 19:41

החלוץ סיכם רשמית על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות באדום. . זנדברג הפצוע בספק למשחק מול אשדוד, נאתכו יהיה כשיר

מהראן לאלה סיכם היום (חמישי) לשלוש שנים נוספות בהפועל תל אביב, אחרי שדודו, פואד אבו פארס, סגר את פרטי החוזה של החלוץ בקבוצה. למעט הסעיף יציאה לחו"ל שאמור להיסגר במעמד חתימת החוזה, החלוץ למעשה סגר את חוזהו לשלוש השנים הקרובות במדי בימים הקרובים צפוייה להיות החתימה בין הצדדים.

היום ערכה הפועל תל אביב את את האימון הלפני אחרון שלה לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת בסגל חסר. מחר ישובו לאימונים שחקני הנבחרת - איתי שכטר, גילי ורמוט ואביחי ידין – ואז תערוך הקבוצה אימון מסכם. מהאימון היום אפשר להעריך מספר דברים לגבי משחק הליגה המתקרב.

לאורך כל השבוע וגם היום המשיך לתרגל המאמן אלי גוטמן את ערן זהבי כמגן ימני, ולעת עתה נדמה כי גוטמן יעדיף את זהבי על חשבון דני בונדר ועמרי קנדה, שנטש היום את האימון עקב פציעה אך אמור לשוב לאימונים מחר. עם זאת, גוטמן יחליט סופית לגבי זהות המגן הימני שלו רק מחר, באימון המסכם.

בתוך כך עדיין נמצא מיכאל זנדברג בספק לשבת, והסיכויים שיוכל לקחת במשחק חלק קטנים. היום החל זנדברג את האימון עם יתר חבריו אך לאחר מספר דקות עבר להתאמן באופן אישי עם מאמן הכושר רון ציבלין. עם זאת, בקבוצה לא אמורים להיות שינויים נוספים לקראת המשחק מול אשדוד בשבת. וינסנט אניימה וסמואל יבואה, שחזרו מנבחרתם ושבו להתאמן עם הקבוצה, אמורים לפתוח בהרכב האדומים. יבואה ימשיך לקבל את הקרדיט לצידו של שכטר בהתקפה, בעוד מהראן לאלה ימתין על הספסל להזדמנות. ביבראס נאתכו, שחזר אף הוא להתאמן היום, אמור לפתוח במרכז הקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully