וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרטצקי: "גם את המשחק בשבת אפשר לנצח"

15.10.2009 / 13:07

קפטן הפועל חיפה נשמע מעודד מאוד עם החזרה לפגרה ומאמין שקבוצתו תישאר בלתי מנוצחת גם אחרי המשחק בשבת

שלושת שחקני הנבחרת הצעירה חזרו לארץ, והפועל חיפה החלה היום (חמישי) את הכנותיה למשחק נגד הפועל פתח תקוה בשבת, עם אושרי רואש, עודד אלקיים ורן אבוקרט. השלושה אמורים לעלות בהרכב בשבת יחד עם עדן בן בסט, שהחלים מפציעה. מי שלא יהיה בסגל הוא החלוץ הצעיר אמיר אבו ניל, שעבר היום אחר הצהריים אורתוסקופיה בברכו. לאבו ניל התגלה קרע במיניסקוס והוא ייעדר כחודש מן המגרשים.

פתיחת העונה הנפלאה שלך הקבוצה ממשיכה ליצור אווירה מצויינת באימונים, אבל המאמן שלומי דורה מנסה, כמו תמיד, להשאיר את השחקנים על הקרקע. קפטן הקבוצה אייל טרטצקי רואה בפתח תקוה משוכה קשה מאוד: "אנחנו מתכוננים למשחק מאוד קשה. פתח תקוה לא פתחו את העונה טוב והם יבואו להילחם כמו חיה פצועה. אנחנו צריכים להמשיך עם מחויבות ורצון להצלחה שלנו שאנחנו מראים מתחילת העונה, ואם נגיע דרוכים כמו למשחקים הקודמים שלנו, אנחנו מאמינים שגם את המשחק הזה אפשר לנצח".

טרטצקי התייחס ליכולת הנוכחית של הפועל חיפה ואמר: "הדבר המרכזי הוא שרוב הסגל לא השתנה. ההנהלה הביאה חיזוק נכון ושאר השחקנים אוהבים ויודעים לשחק אחד עם השני. בנוסף, עבדנו קשה מאוד מתחילת העונה על הכושר הגופני ורואים את זה על המגרש. אסור גם לשכוח את האוהדים הנפלאים שלנו שבכל משחק מהמחזור גם אם זה בחוץ הם נותנים לנו אווירה ביתית. אני סומך עליהם שגם בשבת הם יבואו לעודד ולדחוף אותנו. ממשחק למשחק אני רואה עוד קהל מגיע ואני מקווה שגם במשחק הזה נראה עוד יותר קהל ביציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully