וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "אנחנו שווים הרבה יותר ממקום אחרון"

דור בלך

15.10.2009 / 13:29

מכבי נתניה מתכוננת למשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה ואלמוג כהן מאמין שהשינוי יגיע בקרוב. זוגבו יערוך הופעת בכורה בשער

מכבי נתניה המשיכה הבוקר (חמישי) בהכנותיה למשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה בשבת (19:00), בו היא מקווה להשיג ניצחון ראשון העונה. "אנחנו מבינים שאנחנו קבוצת תחתית, אבל סגל השחקנים פה לא מצדיק מקום אחרון, אנחנו שווים הרבה יותר מזה", סיפר קפטן הקבוצה אלמוג כהן, ששב ממשחקה של הנבחרת הצעירה ולא לקח חלק באימון. כהן צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם קלמי סבן שלא התאמן עקב משחקה של הנבחרת הלאומית.

על פי ההרכב שתרגל ראובן עטר, אריסטד זוגבו צפוי לערוך הופעת בכורה בשער הקבוצה, כשמנגד סטיבן אופיי ימשיך לשבת על הספסל, ואוראל דגני הצעיר יפתח כבלם לצידו של ביוואן פרנסמן. חן עזרא אמור לפתוח כקשר, כשבחוד יוצבו יחדיו אבודו אוקוצ'ה ואחמד סבע, שסיים את עונש הרחקתו לאחר ששותף שלא כחוק בגביע הטוטו.

"אני שמח לחזור להרכב ולא יכול לחכות כבר לכבוש, אבל עוד יותר חשוב זה שהקבוצה תנצח", סיפר סבע. "תמיד הייתה אווירה טובה בקבוצה וגם עכשיו יש, אנחנו פשוט צרכים להתחיל לנצח". אלמוג כהן סיפר על המטרות של הקבוצה לשבת. "אנחנו חייבים לקחת לפחות נקודה, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח. אם נחזור מפ"ת עם שלוש נקודות או לא, זה כבר נקבע למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully