וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אין לנו נקיפות מצפון, הכל נעשה ביושר"

15.10.2009 / 12:18

מאמן מכבי חיפה התייחס להאשמות על השתמטות שחקניו מהנבחרות. מוחמד גדיר לא יפתח במשחק נגד הפועל באר שבע

מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) אימון לקראת המשחק בסוף השבוע מול הפועל באר שבע, וכחלק מההכנה למשחק ביום רביעי הבא בטורינו נגד יובנטוס. מאימון מכבי חיפה נעדרו שחקני הנבחרות ניר דוידוביץ', דקל קינן, בירם כיאל ו-ולדימיר דבאלשווילי. בחיפה אמרו הבוקר כי הם מרוצים מאוד ממאזנו של האחרון, שכבש שני שערים בתוך חמישה ימים, בשני הפסדיה של נבחרת גיאורגיה.

המאמן אלישע לוי התייחס בתחילת האימון לעובדה שנבחרת ישראל לא העפילה למשחקי ההצלבה במוקדמות גביע העולם, ואמר: "אני מצטער שהנבחרת לא עלתה מהבית הזה, אבל אני מקווה שבקמפיין הבא היא תעלה. האם למנות מאמן ישראלי או מאמן זר? בהתאחדות יחליטו מה הכי טוב, אבל אישית אני חושב שכמו שנהוג בכל המקומות, עדיף מאמן מקומי".

על העובדה שאמרו על שחקניו כי הם משתמטים מהנבחרת, אמר המאמן: "הנושא הזה חרג מפרופורציות. מכבי חיפה גאה שיש לה שחקנים בנבחרות. עובדה שגולסה ייעדר כחודש וחצי, גדיר לא מתאמן שבוע וחצי ולא יכול היה לשחק, אין לנו מה להסתיר ואין לנו נקיפות מצפון, הכל נעשה ביושר. לגבי גולסה, ההערכה היא שיחלים תוך שישה שבועות. לא נסכן אותו או נחזיר אותו לפני הזמן".

לקראת המשחק בבאר שבע אמר לוי: "עד היום הוכחנו שיש איזון בין המשחקים באירופה לליגה ואנחנו משתפרים, יהיה משחק קשה מאוד, לכן בשלב זה אנחנו מדברים על באר שבע ולא על המשחק בטורינו". הקפטן יניב קטן ממשיך לערוך אימונים מלאים ויהיה כשיר למשחק, אך אלישע לוי עדיין מתלבט אם לתת לו מנוחה.

בקבוצה התקבלה החלטה עקרונית להעניק מנוחה למוחמד גדיר, שצפוי לפתוח על הספסל מול הפועל באר שבע בעקבות המתיחה בשריר הירך האחורי, ממנה הוא עדיין סובל. גדיר ערך היום אימון מלא אבל לא החלים לגמרי. ההחלטה לאפשר לשחקן לפתוח על הספסל באה מתוך הנחה כי זו תזרז את תהליך ההחלמה שלו לקראת המשחק מול יובנטוס, שם הוא צפוי לפתוח בהרכב. ליאור רפאלוב יפתח במקום אייל גולסה בקישור, גוסטבו בוקולי, בירם כיאל וג'ון קולמה יפתחו לצדו. בוקולי אמור לפתוח בצד ימין, אך במהלך המשחק לוי צפוי לתרגל את בוקולי וג'ון קולמה יחד בקישור האחורי (הכנה למשחק לבורדו, כיאל מוצהב) ומוחמד גדיר ייכנס ויתופקד כקשר בצד ימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully