וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נפטרו מכאב הראש

15.10.2009 / 10:56

קבוצת הרוכשים של סט. לואיס נפרדה מראש לימבו בגלל המהומה שנוצרה סביבו. מנג'יני: "אנחנו לא מחפשים טרייד על קווין"

לאחר הסערה שעוררה שותפותו של ראש לימבו, שדר הרדיו הפרובוקטיבי שהצטרף לקבוצת הרוכשים של סט. לואיס ראמס, החליטו דייב צ'קטס ושאר השותפים הפוטנציאליים להיפרד מלימבו לשלום. "מעורבותו של לימבו עיכבה את העסקה והפכה אותה למורכבת, ולכן החלטנו להמשיך בלעדיו", מסר בהודעה רשמית. לימבו לא הגיב למהלך.

מוריס ג'ונס דרו, הרץ האחורי של ג'קסונוויל, מתח ביקורת חריפה על המאמן ג'ק דל ריו, בעקבות התבוסה 41:0 בסיאטל ביום ראשון האחרון, ורמז על כך שקריאת המהלכים של הקבוצה לא לרוחו. "אני לא אוהב להיות מושפל. אתה יכול לדבר רק באופן מוגבל, אתה יכול לצעוק עד שהפנים שלך יכחילו, והם לא יעשו כלום בנושא. רק אם תצא החוצה ותראה להם שאתה כועס, אולי הם יעשו משהו. אנחנו חייבים להיות עקביים, המשחק הוא כמו שחמט וצריך לדעת להשתמש נכון בריצה. כרגע נראה שאם אנחנו לא משיגים 30 יארד בריצה אחת, אנחנו נוטשים את זה לחלוטין". דל ריו אמר בתגובה: "מוריס הוא שחקן תחרותי וזה מה שאנחנו אוהבים בו".

בריידי קווין, הקוורטרבק של קליבלנד, ירד לספסל והעמיד את ביתו בפרברי העיר למכירה, מה שמעלה ספקולציות על טרייד. מאמן הקבוצה, אריק מנג'יני, אמר: "אנחנו לא מחפשים להעביר אותו. הוא שחקן של הבראונס וכזה יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully