וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: "הקסדה" מצטרף לבולטימור

14.10.2009 / 11:01

דייויד טיירי, שאחראי לתפיסת הקסדה בסופרבול של 2007, חתם ברייבנס. וינאטיירי פצוע, בחוץ לפחות שישה שבועות

דייויד טיירי אחראי לאחת התפיסות המפורסמות והקלאסיות אי פעם ב-NFL, לאחר שבסופרבול של 2007 תפס במדי ניו יורק ג'איינטס כדור קריטי בעזרת הקסדה וסייע לה להפתיע את ניו אינגלנד פטריוטס. אלא שהתפיסה הזו לא מינפה לטיירי את הקריירה, ולאחר שישב בצד עונה שלמה בגלל פציעה בשרירי הירך, נופה מהג'איינטס בספטמבר וחיפש בית חדש, עד שמצא הלילה. טיירי ניהל מגעים עם טמפה ביי, אבל העדיף לחתום בבולטימור, ששחררה את הטייט אנד טוני קרטיס.

הליינבקר הוותיק ג'וניור סיאו, הגרסה ההגנתית של ברט פארב, חוזר שוב מפרישה, שוב לניו אינגלנד. בינתיים, בניו אינגלנד מודאגים ממצבו של התאקל מאט לייט, שבברכו הפצועה לא התגלה קרע, אבל לא ברור מתי יחזור. לייט נפצע ברבע הרביעי במשחק ההפסד בדנבר.

הנהלת ה-NFL עשויה להעניש את מאמן אוקלנד טום קייבל על פרשת שבירת הלסת של עוזרו רנדי הנסון. קומישינר הליגה רוג'ר גודל אמר כי אם יתברר לאחר החקירה שקייבל אכן חבט בפניו של הנסון, הליגה תגיב לכך במלוא החומרה.

בעלי אינדיאנפוליס קולטס ג'ים אירסיי אמר כי יצביע נגד האפשרות שראש לימבו יהיה חלק מקבוצת הרוכשים של סט. לואיס. "אני אפילו לא שוקל את זה", אמר אירסיי. הבעלים אמורים לאשר כל רוכש שמועמד לקנות קבוצת NFL. ועוד מגזרת הקולטס, הבועט אדם וינאטיירי ייעדר למשך שישה שבועות לפחות בגלל ניתוח ברך. מאט סטובר הוותיק, עד לעונה שעברה בבולטימור, הוחתם במקומו. ארון סמית', הקיצוני הגנתי של פיטסבורג, סיים את העונה בגלל פציעה ברגלו.

סוף השבוע מזמן לנו ימי שידורים מרתקים במיוחד. METV תשדר ב-19:00 את המפגש המסקרן בין מינסוטה לבולטימור וב-22:15 את המשחק בין ניו יורק ג'טס לבפאלו. FOX תראה ב-19:00 את היהלום שבכתר - ניו יורק ג'איינטס בניו אורלינס, ו-ESPN תעביר את משחק המאנדיי נייט בין סן דייגו לדנבר. משחק ליל ראשון בין אטלנטה לשיקגו לא יועבר בשל משחק הבייסבול שישודר באותו זמן ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully