וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן התלונן במשטרה: מתחזים אליי בפייסבוק

14.10.2009 / 10:56

במשטרה הופתעו שהאלמוני צירף 3,200 חברים ומסר הבטחות בשם הקפטן, שהתנצל. גדיר ייכלל בסגל לקראת הפועל ב"ש

שחקן מכבי חיפה, יניב קטן, התלונן הבוקר (רביעי) בתחנת משטרת זבולון כגד אדם שלטענתו מתחזה לו ברשת החברתית פייסבוק שבאינטרנט. קטן טען כי הדבר התגלה לאחר שמאות חברים פנו לאחרונה למשפחתו, הציגו אותו כחברם וכמי שהבטיח להם הבטחות שונות. בעקבות כך, קטן החליט לסיים את הפרשה ופנה ליחידת חקירות המחשוב במשטרה, כדי שתבדוק מי עומד מאחורי התופעה המטרידה. במשטרה הופתעו לגלות כי האלמוני צירף למעגל החברים שלו 3,200 חברים, ועם כולם נהג לשוחח.

קטן אמר הבוקר: " לצערי, נאלצתי לגשת למשטרה בכדי להפסיק את התופעה המטרידה. אני מצטער ומתנצל בפני אלה שחשבו לתומם שאני עומד מאחרי השיחות".

בחיפה אישרו אתמול את הפרסום לפיו אייל גולסה ייעדר מהמשחק מול יובנטוס, אך כעת מתברר שהוא לא יהיה כשיר גם למשחק מול בית"ר ירושלים, שייערך לאחר המשחקים מול הפועל באר שבע ויובנטוס. מוחמד גדיר ייכלל בסגל למשחק מול באר שבע וכעת קיימת התלבטות גדולה לגביו. אלישע לוי רוצה לתרגל את גוסטבו בוקולי כקשר אחורי לקראת יובנטוס (משחק בו בירם כיאל ייעדר) ולא ברור מי יפתח בצד ימין של הקישור אם גדיר לא יפתח בהרכב.

עוזר מאמן הקבוצה, גיורגי דרסיליה, יצא הבוקר לצפות במשחק מוקדמות המונדיאל בין גאורגיה לבולגריה. בחיפה טוענים כי מטרת הנסיעה היא לראות בפעולה את ולדימיר דבלאישווילי, אך נראה כי עוזר המאמן נסע כדי להתרשם גם משחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully