וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: ברקת מינתה את ארז בדש למנכ"ל

13.10.2009 / 22:46

בדש יחליף את אבי שכטר, ששימש בתפקיד בשנה וחצי האחרונות. הקבוצה ניצחה 0:1 במשחק אימון את מכבי ב"ש

בהפועל באר שבע החליטו להחליף מנכ"ל. יושבת ראש הקבוצה, אלונה ברקת, הודיעה היום (שלישי) על מינויו של ארז בדש לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, מינוי שייכנס לתוקפו ב-1 בדצמבר. בדש יחליף בתפקיד את אבי שכטר, ששימש בתפקיד בשנה וחצי האחרונות וכעת ישוב ללוות את הקבוצה בצד הפיננסי, כפי שעשה מאז כניסתה של ברקת לקבוצה.

"אבי הכניס הרבה רוגע ויציבות למועדון, הצליח לייצב את המערכת מבחינה כספית וארגונית בעונת העלייה לליגת העל ובבניית הסגל החדש לעונה הנוכחית", הסבירה ברקת את המהלך. "הרבה בזכותו הצלחנו להתקדם ולהעמיד מערכת יציבה ומסודרת, שזכתה להישגים חשובים ובראשם העלייה". שכטר עצמו אמר: "לפני שנה וחצי הסכמתי לבקשת אלונה לקחת את ניהול המועדון, בשעה שהאתגר המרכזי היה ייצוב המערכת לאחר העונה הראשונה הפחות מוצלחת. עצם ההצלחה של המועדון לעלות ליגה ולהתבסס בליגת העל היא התמורה הגדולה ביותר שאני, כאוהד וכתושב העיר, יכול הייתי לצפות. מלכתחילה ראיתי בכך תפקיד זמני לתקופת ביניים ואני שמח שאני יכול להעביר את הקבוצה במצב טוב ויציב לידידי, ארז".

בדש, שנחשב למקורב לראש העיר, שימש במספר תפקידי ניהול כשהאחרון שבהם היה מנכ"ל החברה העירונית כיוונים, ואמר: "זו זכות גדולה לנהל את המפעל החברתי והספורטיבי הגדול ביותר בנגב. תפקידנו הוא לתת לקבוצה את השקט הניהולי כדי שזו תוכל להצליח על המגרש, לבנות מחדש את תשתיות הנוער והילדים בבאר שבע ובנגב כולו ולהעניק לאוהדים חווית כדורגל ספורטיבית מהמעלה הראשונה. זה לא ייעשה ביום אחד אבל יחד אנחנו נגיע לשם".

הקבוצה ניצחה היום במשחק אימון 0:1 את מכבי באר שבע, משער שכבש חנן פדידה בפנדל. על פי ההרכב שאיתו פתח גיא עזורי הערב ניתן ללמוד שהוא מתכוון לפתוח בהרכב כמעט זהה לזה שניצח את בית"ר ירושלים 2:3 נגד מכבי חיפה. השינויים היחידים שצפויים הם הצבתו של ארז מסיקה, שיפתח כמגן שמאלי במקום שמעון הרוש הפצוע, מה שאומר שיוסי אופיר ישוב לקישור האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully