וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה חוששים מהברך של אבו ניל

13.10.2009 / 22:05

השחקן אמור לעבור בדיקת אורתוסקופיה, שתכריע אם הוא עלול להיעדר לפרק זמן ממושך. בן בסט אמור לפתוח נגד הפועל פ"ת

חלוצה הצעיר של הפועל חיפה, אמיר אבו ניל, יעבור ביום חמישי אורתוסקופיה בברכו ועלול להיעדר מהמגרשים מספר שבועות. השחקן סובל כבר מספר שבועות מכאבים בברכו ולאחר בדיקה שנערכה לו היום (שלישי) הוחלט לבדוק אם הוא סובל מקרע במיניסקוס.

בצוות הרפואי של חיפה מודאגים ממצבו מכיוון שאבו ניל כבר סבל בעבר מפציעות קודמות. בקבוצה מקווים שהבדיקה הניתוחית לא תגלה ממצאים חדשים בברכו. בכל אופן בחיפה לא רוצים להעריך את תקופת היעדרותו עד אשר הוא יעבור את האורתוסקופיה.

ובינתיים חיפה ממשיכה להתכונן למשחק הליגה הקרוב מול הפועל פתח תקוה בשבת ללא שלושת שחקני הנבחרת, עודד אלקיים, אושרי רואש ורן אבוקרט. השלושה אמורים לשוב לאימונים ביום חמישי, אז שלומי דורה יתרגל את ההרכב לשבת. עדן בן בסט, שסבל אף הוא מפציעה, אמור לשוב לסגל ולפתוח בהרכב. גם בריאן חרסיסיץ', שלא התאמן באופן סדיר השבוע, אמור להיות כשיר למשחק. בהנהלת חיפה החליטו להוריד את מחירי הכרטיסים למשחק בשבת בעשרה שקלים.

היום ואתמול עסקו השחקנים בהגעתו של שי אראל, כוכב הישרדות, לאימון הקבוצה. אלא שהתזמון של הגעתו של אחיו של הקשר הצעיר של חיפה, גל אראל, הייתה דווקא בזמן שדורה ביקש משחקניו לשמור על פרופיל נמוך בתקשורת. בלי שאף אחד ציפה לכך, דווקא במהלך אימון היום הגיעו עשרות צלמים ועיתונאים לקרית חיים מתוך התעניינות באראל, מה שגרם ללא מעט גבות להתרומם בקרב שחקני חיפה, נוכח בקשתו של דורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully