וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד זכתה בגביע ווינר לנשים

איתן נוח

13.10.2009 / 21:07

אחרי רמה"ש, הבנות של עדן ענבר עקצו גם את רמלה עם ניצחון 82:84 ותואר היסטורי. שוורץ: "מקווה שזה לא התואר האחרון"

ברני ארדוב

צילום: שי מכלוף. עריכת וידאו: עידן גוראל

רגע לפני פתיחת העונה, חולק הערב (שלישי) תואר ראשון בכדורסל הנשים בקיבוץ יד מרדכי. אל גמר גביע ווינר העפילו מכבי אשדוד, שהפתיעה את האלופה רמת השרון בחצי הגמר הדרמטי, וסגנית האלופה אליצור רמלה. בסיומו של ערב שהוקדש כמו המשחקים הקודמים בטורניר לישובי עוטף עזה, ניצחה אשדוד 82:84 במשחק דרמטי והניפה גביע ראשון בתולדותיה ובכלל בהיסטוריה של העיר.

רמלה, עם נועה רקאנטי על הקווים, הייתה טובה יותר בדקות הפתיחה ועלתה ליתרון מוקדם של 8:18, אלא שאשדוד הגיבה בריצה של 2:12 והשוותה את התוצאה בסיום הרבע הראשון. לאחר מכן המשיכה אשדוד מאותה נקודה, ובתצוגה נהדרת של הזרה נטשה לייסי (16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים במשחק כולו), כולל סל מחצי מגרש ששלח את הקבוצות להפסקה, סיימה את המחצית ביתרון 43:48.

סגנית האלופה ניסתה לחזור לאחר ההפסקה עם נקודות של דיאנה ג'קסון, אבל לייסי ואשלי ווקר הדומיננטית ענו מן העבר השני והוליכו את הקבוצה של עדן ענבר ליתרון של תשע נקודות בסיום הרבע השלישי. כאן רמלה שינתה פאזה, ובכמה דקות טובות של נואל קווין צימקה את הפער לשתי נקודות בלבד באמצע הרבע האחרון.

שירן צעירי וקורטני פאריס הגיבו עם נקודות מהירות והפער גדל לשבע, אבל השחקניות של רקנאטי חזרו טוב מפסק זמן ושלשה של אנקוטה סטונסקו הורידה את ההפרש לנקודה, דקה לסיום. נקודות מהקו של פאריס וחטיפה של לייסי החזירו את אשדוד ליתרון שלוש שהחזיק עד לסיום. אשדוד מנצחת 82:84 ובהחלט מצהירה כוונות להמשך הדרך.

עדן ענבר: "הניצחון לא מעיד על מה שיהיה בליגה"

עדן ענבר, מאמן מכבי אשדוד, דיבר על התוכניות של קבוצתו לעונה שבפתח אחרי שחולל הפתעה: "ההרגשה היא טובה. הניצחון הזה והטורניר בכלל לא מעידים על המשך הדרך בליגה. יש לנו קבוצה טובה עם שחקניות טובות ואפשר להגיד שהמטרה שלנו היא פיינל פור וגבוה יותר".

אורנית שוורץ, שחקנית אשדוד, אמרה: "ההרגשה היא מצוינת. אני מקווה שזה לא התואר האחרון. מאז האימון השני אמרתי שזה מרגיש טוב. התחברנו טוב ויש לנו בנות מקסימות. יש לנו קצת חוסר ניסיון, אבל אני שמחה שבמשחק היום הצלחנו להתעלות לפני שהיינו מגיעות למשחק צמוד. אני שמחה שזכינו בגביע הזה".

נועה רקאנטי, מאמנת אליצור רמלה: "כל הפסד הוא מבאס. אני עצובה בשביל הבנות כי הן מאוד רצו. הן מאוד עייפות, ויש לי עוד שחקנית בג'ט לג. אני מאוד מעודדת ממה שיש לי בקבוצה. עברנו רק אימון אחד כקבוצה אז לאט לאט הן יתחברו. אני צופה שכל העונה יהיו משחקים כאלה, תהיה ליגה קשה מאוד, אבל רמלה הולכת על כל התארים כי זו רמלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully