וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה יחמיץ את יובנטוס

13.10.2009 / 17:03

קשר מכבי חיפה סובל משבר מאמץ וייעדר מספר שבועות, רפאלוב צפוי להחליפו בטורינו. קטן, גדיר ומשומר התאמנו כרגיל

קשרה הצעיר של מכבי חיפה, אייל גולסה, יחמיץ את משחק ליגת האלופות מול יובנטוס האיטלקית האיטלקית בשבוע הבא. הקשר עבר הערב (שלישי) בדיקת MRI, לפיה הקשר סובל משבר מאמץ באחת מעצמות אגן הירכיים והוא ייעדר מספר שבועות.

עוד קודם לבדיקה בחיפה הבינו שגולסה לא יוכל לשחק בשבת נגד הפועל באר שבע. מי שאמור למלא את מקומו הוא ליאור רפאלוב, שעשוי לקבל את חולצת ההרכב בטורינו. אורטופד הקבוצה, ד"ר בצלאל פסקין, שביצע את הבדיקה לגולסה, ציין כי חזרתו למגרשים תלויה בקצב החלמתו, כאשר הצוות הרפואי במועדון ילווה אותה. במועדון הודיעו כי גולסה יזכה למנוחה הרצויה עד להחלמתו המלאה.

יניב קטן, שחזר השבוע בהדרגה לאימונים, התאמן ויהיה כשיר למשחק מול באר שבע, אך עדיין לא ברור אם המאמן אלישע לוי יאפשר לו לנוח על הספסל או ייתן לו לפתוח בהרכב. ההחלטה קשה לאור העובדה כי בחיפה לא רוצים לסכן את הקפטן לקראת יובה, והוא מתאמן כרגיל, אך מתלונן על כאבים בבטנו.

מוחמד גדיר ערך גם הוא אימון מלא למרות העומס, אך לא ברור אם ישחק. הקשר גוסטבו בוקולי המתחרה איתו על העמדה בצד ימין של הקישור, אמור לשחק בטורינו כקשר אחורי בשל היעדרתו של בירם כיאל המורחק, ובמקרה כזה ירצה המאמן לנסות אותו גם בליגה בעמדה האחורית. המגן אייל משומר ערך גם הוא אימון מלא, ובכך כל משוחררי הנבחרת חזרו לכשירות.

עדכון ראשון: 17:03
עדכון אחרון: 18:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully