וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: יונקים השראה

13.10.2009 / 8:04

רוני בראון והדולפינס ניצחו את הג'טס 27:31, וחזרו לתמונת ה-AFC מזרח. פייטון מאנינג פצוע, הקולטס "לא מודאגים"

מיאמי (3:2) - ניו יורק ג'טס (2:3) 27:31

פוטבול הוא משחק שמתפתח בדרכים בלתי צפויות. תוצאה של 10:13 לניו יורק אחרי שלושה רבעים במשחק כזה הייתה מתקבלת על הדעת. מה שאיש לא ראה מגיע הוא רבע רביעי מטורף, שהסתיים בטאצ'דאון של רוני בראון כשעל השעון נותרו שש שניות, אחרי דרייב של יותר מחמש דקות. הדולפינס, שפתחו את העונה עם מאזן 3:0, ניצחו שני משחקים והסיכוי שלהם לאליפות הבית נפתח לחלוטין.

הג'טס, כאמור, נכנסו לרבע הרביעי ביתרון 10:13, כשאנתוני פסאנו הפך את התוצאה עם טאצ'דאון משני יארדים בפתיחת הרבע. דרייב בן שתי דקות בלבד של הג'טס הביא את תומאס ג'ונס אל הבאר, והוא שתה - 17:20 לניו יורק. תפיסה של טד ג'ין ג'וניור למסירה של צ'אד הני הביאה טאצ'דאון של 53 יארד ליונקים, אבל הסילונים חזרו להוביל עם עוד גיחה של ג'ונס פנימה. ואז הגיע הדרייב המסיים הדרמטי, שנגמר עם צהלות הקהל המקומי.

בראון רשם 74 יארד עם שני טאצ'דאונים, כשהני עושה עבודה יפה ומפתיעה בעמדת הקוורטרבק - 20 מ-26 ל-241 יארד ושני טאצ'דאונים. מול הני עמד מארק סאנצ'ז, שהשלים 12 מ-24 מסירותיו ל-172 יארד עם טאצ'דאון לבריילון אדוארדס, הראשון שלו כשחקן הג'טס.

פציעות: פייטון מאנינג פצוע בברכו לאחר שתוקל במשחק עם טנסי על ידי קייל ואן דן בוש, אולם באינדיאנפוליס מסרו כי הם לא מודאגים והוא צפוי להיות כשיר למשחק הבא של הקבוצה. ה-NFL תחקור את פציעתו של הרץ הרוקי של קליבלנד ג'יימס דייויס, שסיים את העונה בעקבות פגיעה בכתף. על פי החשד, הוא לא השתמש במגני כתפיים.

לפני מספר שבועות הצהיר איש הימין הקיצוני ראש לימבו כי הוא מתכוון להיות שותפו של דייב צ'קטס, בעלי קבוצת ההוקי קרח סט. לואיס בלוז, שתקנה את סט. לואיס ראמס, מה שהקפיץ, כמובן, לא מעט אנשים. המטיף אל שארפטון קרא ל-NFL למנוע כל אפשרות שלימבו ירכוש את הקבוצה, ולימבו עצמו אמר: "הם משתגעים מזה שאני מנסה להיכנס למיין-סטרים". מספר שחקנים, בהם בארט סקוט מניו יורק ג'טס ומתיאס קיוואנוקה מהג'איינטס, אמרו כי לא ישחקו עבור שום קבוצה שלימבו יהיה בעליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully