וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אם יהיו בעיות, לגומא כבר יש עורך דין

דור בלך

12.10.2009 / 21:37

בעוד מחזיקת הגביע מתכוננת לבני יהודה בסגל חסר ופצוע ארוכה, אגייאר התנחם במחמאות מאחד המשפטנים הידועים בעולם

בית"ר ירושלים ממשיכה באימוניה לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום שני ללא שחקני הנבחרות - עמית בן שושן, אריאל הרוש, אבי ריקן, חן עזריאל, וטוטו תמוז, וכן ללא עידן ורד ואבירם ברוכיאן הפצועים. בעקבות שיבוץ המשחק ביום שני, בבית"ר בטוחים שעידן ורד, שערך אימון חלקי, וכמוהו גם ברק יצחקי, שנפצע במהלך המשחק נגד הפועל באר שבע ושב לאימונים רק בתחילת השבוע, יהיו כשירים.

אבירם ברוכיאן יחמיץ את המשחק הזה ואת המשחק נגד מכבי חיפה בכל מקרה, ולאחריהם יוחלט באשר להמשך טיפולו - האם להמשיך במנוחה וטיפולים, בטיפולים תוך כדי פעילות, או בניתוח שישבית אותו לכחודשיים לכל הפחות.

"מאז שאני בבית"ר, בתקופה של משחקי הנבחרת תמיד היינו מתאמנים בסגל חסר", סיפר עידן טל לאתר הקבוצה על הדלילות באימונים. "אומנם עכשיו יש יותר שחקנים מהנבחרת האולימפית, אבל בהחלט האווירה שונה כשאנחנו מתאמנים בסגל קטן יותר. למרות שאנחנו מתאמנים עם פחות שחקנים, אנחנו ממשיכים להתכונן למשחק מול בני יהודה, ואחרי ההפסד בבאר שבע אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה. אני גם מאמין ומקווה שבעזרת התמיכה של הקהל הביתי שלנו נצליח להשיג תוצאה טובה שתרצה גם אותנו השחקנים וגם את האוהדים".

גומא אגייאר, שנמצא במסע עסקים בארה"ב, נפגש הערב (שני) עם פרופסור אלן דרשוביץ בנוגע לענייניו. דרשוביץ, אחד המשפטנים הידועים בעולם ותומך ידוע של מדינת ישראל, שוחח עם אגייאר גם בנוגע לעיסוקיו בתחום הספורטיבי. דרשוביץ, שייצג בעבר את מייק טייסון ואת או-ג'יי סימפסון, סיפר לו כי הוא אוהד מושבע של קבוצת הבייסבול בוסטון רד סוקס, שהודחה אמש מהפלייאוף. "אני שמח שלפחות בישראל האדומים עשו את העבודה והפועל ירושלים זכו בגביע", התנחם הפרופסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully