וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה עוד לא מרגישה בבית

דור בלך

12.10.2009 / 21:21

קבוצתו של עטר ערכה משחק ידידות מול הפועל חדרה, אצלה תתאמן בשבועות הקרובים, וניצחה רק 0:1, משער של אוקוצ'ה

לאחר חוסר הודאות לגבי היכן תתאמן הקבוצה, הגיעו במכבי נתניה להסדר עם הפועל חדרה במסגרתו תתאמן הקבוצה במגרש של שכנתה בשבועיים הבאים. לאות סולידריות נערך הערב (שני) משחק אימון בין קבוצתו של ראובן עטר למוליכת ליגה א' דרום. למרות הפער בין שתי הליגות שעומד בין הקבוצות, נתניה התקשתה מול המקומיים, וניצחה בקושי 0:1 משער של אבודו אוקוצ'ה במחצית הראשונה.

במחצית השנייה החליף מאמן חדרה, צחי תייר, את מרבית שחקני ההרכב הראשון שלו, בהם גם אקס מכבי נתניה לירון וילנר, כדי לאפשר להם לנוח לקראת משחק הצמרת נגד עירוני נתיבות בשישי. למרות זאת בנתניה לא סיכנו יותר מדי את שערם של החדרתים, ואף אלו הגיעו למספר מצבים. "לא הופתעתי בכלל מהחולשה של מכבי נתניה", סיפר תייר שאת קריירת המשחק שלו עשה במדי היהלומים. "זה ידוע שנתניה קבוצה לא מסודרת, ובשביל זה הם הביאו את ראובן עטר. עכשיו כשהוא שם הבלאגנים ייעלמו והם יהפכו להיות טובים יותר".

תייר גם לא הופתעה מהפערים הקטנים על אף שקבוצתו בליגה השלישית. "כיום אין כמעט הבדלים בין שלושת הליגות. ממש לפני המשחק דיברתי על זה עם ראובן עטר והוא עצמו הודה שלעונות הבאות הוא יחפש שחקנים בליגות הנמוכות כי שם נמצא העתיד. אין כבר כסף גדול וזרים מפוצצים בכדורגל הישראלי, וחשוב לחפש את הכשרונות מלמטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully