וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת: יקיר שינה יעבור ניתוח ארתורסקופיה

דור בלך

12.10.2009 / 17:36

הבלם שסובל מפגיעה במיניסקוס חש כאבים כשניסה לחזור לאימונים ועשוי לעבור ניתוח שישביתו לארבעה חודשים וחצי

לאחר שכבר קיוו באחי נצרת לחזרתו של יקיר שינה לכשירות מלאה, התברר כי הדרך עדיין לא כל כך קצרה. הבלם, שסובל מפגיעה במינסקוס והחמיץ את כל העונה עד כה, ניסה לחזור לאימונים אך חש בכאבים חדים בברכו ויעבור ביום רביעי הקרוב ניתוח ארתורסקופיה שיבדוק האם נוצר נזק חמור לרצועות הצולבות או שמא עיקר הפציעה נותר במינסקוס.

במידה ואכן קיימת פגיעה ברצועות, יעבור שינה ניתוח לשיקומן וייעדר כארבעה חודשים וחצי מהמגרשים. אם הארתורסקופיה תצביע על כך כי הרצועות בסדר, הוא צפוי לחזור לשחק כבר בעוד כשבועיים וחצי.

"זה מבאס, אך זו המציאות ואי אפשר להתעלם ממנה, צריך לטפל בברך הפגועה", סיפר שינה הערב (שני). "כבר ציפיתי לחזור לשחק, אבל זה בלתי אפשרי כרגע. נקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר ולא אצטרך לעבור ניתוח נוסף לאחר הארתורסקופיה, אך גם אם אאלץ לעבור את הניתוח ולהמתין ארבעה וחצי חודשים בחוץ, אני אחזור חזק ובריא יותר, וזה חשוב יותר מהכל".

רופאיו של הבלם הבהירו לצוות המקצועי של נצרת וכן לשינה עצמו כי הליך השיקום שעבר בתקופה האחרונה ייעזור לקצר את תקופת ההחלמה מהניתוח גם במקרה שאכן יעבור את הניתוח שישבית אותו עד פברואר, וכי הוא יוכל לחזור לאימונים מוקדם יותר מאשר אם לא היה עובר אותו.

אדהם האדיה בספק למשחק נגד רמת גן בשבת עקב מתיחה בשריר. איסמעיל עמאר לעומתו שב לאימונים וצפוי להיות כשיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully