וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין דני פרדה לאוהד כהן באימון מכבי פ"ת

12.10.2009 / 15:38

לא רגוע במלאבס: השוער העיר לקשר שלא עושה הגנה. סרסור הפריד ומנע קטטה. ביקורת על משחק ההגנה של החלוצים

עימות באימון מכבי פתח תקוה שנערך היום (שני) בין השוער אוהד כהן לקשר דני פרדה כמעט והתפתח לממדים אלימים, אלא שבהתערבות שחקנים נמנעה קטטה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי כהן מרבה להעיר לאחרונה לפרדה שלא עושה מספיק עבודת הגנה. הפעם, פרדה החליט לענות לשוער הוותיק בנוכחות השחקנים: "בוא, אראה לך מי אני", תוך שהוא התקרב לעברו. כהן שהיה נסער השיב מספר מילים: "בוא לפה אם אתה גבר".

שחקנים שהיו במקום, כולל סרסור, הרגיעו את הרוחות ומנעו קטטה בין הניצים. כזכור, הקשר זכה לביקורת על צורת המשחק שלו בתחילת העונה כשהרבה לאבד כדורים, אך יחד עם זאת הוא זוכה להערכה רבה ונחשב לאחד הכישרונות המבטיחים בקבוצה. בכלל, בתקופה האחרונה ישנה ביקורת על משחק ההגנה של החלוצים. שחקנים בקבוצה סיפרו כי שחקני ההתקפה לא חוזרים אחורה כדי לחלץ כדורים, מה שמקשה מאוד על שחקני הקישור האחורי והבלמים.

המגן-קשר השמאלי אלכסנדר מוטבצ'יץ' הגיע לאימון באמצעות הסוכן דודו דהאן וביקש להתאמן, אך ספק רב אם יוחתם בשל העובדה שבעמדות הללו משחקים קובי גנון הוותיק וטל בן חיים שזוכה להערכה רבה העונה. האחרון המריא יחד עם החלוץ עומר דמארי לגרמניה, שם תקיים הנבחרת הצעירה משחק ידידות מול הנבחרת המקומית. מחר תקיים הקבוצה משחק אימון מול הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully