וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקלי אינקורקט: עניין קרדינלי

משה ברקוביץ'

12.10.2009 / 15:22

ההגשה נחלשה, העתיד של לה רוסה בערפל, פוחולס לא פגע ומה עם ויינרייט? משה ברקוביץ' עם סט. לואיס, היום שאחרי

מאמן סט. לואיס טוני לה-רוסה אומר שלא בטוח שיחזור לעונה הבאה (לדעתי הוא יחזור גם יחזור). בסך הכל, סיום העונה של הקרדינלס מאוד מאכזב אם לוקחים בחשבון שהם הבטיחו פלייאוף כל כך מזמן, שהיה להם את צמד המגישים הכי טוב בליגה ושיש להם את החובט הכי טוב בליגה, פלוס פרוטקשן מכובד ביותר בדמות אאוטפילדר שנחשב לעילית. לה רוסה מבואס ביותר ובצדק רב, כי הקבוצה שלו נתנה בפלייאוף הזה הופעה שמגדירה אותה כאנדראצ'יברית. גם צורת ההפסד בסוויפ די מכוערת ולא מתאימה לרמה הזו.

לדעתי, לה רוסה יחזור כמו ענק וכל בלבולי המוח שלו עכשיו הם בעיקר מסר של "תחזיקו אותי" להנהלה. יש גם איזה קטע עם דייב דאנקן, מאמן ההגשה, שהודיע שהוא עוזב, אבל לא ברור אם יחזור או לא (גם כן, קטע די טפשי עם הטרייד של הבן שלו – מה, הוא לא מבין שזה ביזנס? כנראה שהם עשו את זה בצורה אדיוטית בלי "להתייעץ" איתו בעניין. לפעמים אני בשוק מהשטויות שאנשים עושים רק בגלל בעיות תקשורת). זה אמנם לא מדעי, אבל יש לי הרגשה שמאז שהוא הודיע שהוא עוזב, הקסמים שהוא עשה על המגישים קצת לא עובדים. ג'ואל פיניירו, למשל, ממש נחלש בסוף העונה.

אם נוגעים בהגשה, אדם ויינרייט ירצה חוזה עצום (סדר גודל של 90-100 מיליון לדעתי - לפי מה שהלך בשוק הפותחים בשנים האחרונות - וזה במקרה הטוב מבחינת הקרדינלס), ויש לי בעיה איתו מבחינת סטאף, כשהאמת היא שחבר טוב האיר את עיניי בסוגיה הזו. לוויינרייט יש קורב מדהים, אבל הפאסטבול שלו די ממוצע ואין לו עוד הגשה ממש-ממש דומיננטית. יש עוד מגיש שהייתה לו זריקה כזו מדהימה בדיוק באותו השלב בקריירה שבו ויינרייט נמצא - לאיש הזה קוראים בארי זיטו. כולנו יודעים איזה חוזה הוא קיבל ואיך הוא נראה מאז. אני חושש שחובטים יבצעו את ההסתגלות הדרושה, ואז ויינרייט יהיה בבעיה. יכול להיות, כמובן, שהוא ישתפר בעצמו, אבל להמר על זה ב-100 מיליון? הייתי רוצה לראות עוד עונה דומיננטית שלו לפני החלטה כזו.

בכלל - לפרונט אופיס של הקרדינלס יש הרבה עבודה הקיץ. הם צריכים להחתים את הולידיי אחרי שוויתרו על שלושה פרוספקטים בשבילו, ולא בטוח שזה יהיה פשוט (אם כי אני במקומו הייתי עושה הכל כדי להישאר שם - למרות שגם הרד סוקס זו לא אופציה רעה), ונדמה לי שגם את זה של פוחולס הם רוצים להאריך. הניחוש שלי הוא שאותו סגל פלוס מינוס (כולל המאמנים) יחזור לעוד עונה כדי לנסות לקחת וורלד סירייס.

עוד דבר אחרון על אלברט פוחולס: הוא לא חבט להומר במשהו כמו 90 העליות האחרונות שלו לצלחת, מאוד חריג. אין לי הסבר טוב לזה. מוליכים אותו, מגישים מסביבו, בלה בלה בלה, אבל זה הטיפול שהוא קיבל כל העונה וגם בשנים הקודמות, והעונה היה לו פרוטקשן יותר טוב וזה עדיין לא עזר. אולי זה עייפות? אולי זו סתם סטייה סטטיסטית? אולי הג'וס נגמר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully