וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א שידרגה את החוזה, לאלה יחתום ל-3 עונות

12.10.2009 / 19:23

דודו של השחקן, המשמש כנציגו: "מהראן התעקש להישאר בהפועל, הוא אוהב את המועדון". גוטמן שוב ינסה את זהבי כמגן

הנהלת הפועל תל אביב נפגשה הערב (שני) עם פואד אבו פארס, דודו של מהראן לאלה, במטרה לסגור עם החלוץ על חוזה חדש לשלוש השנים הקרובות. אחרי מספר פעמים הקיץ בהן קבעו ראשי האדומים להיפגש עם לאלה אך הדבר לא יצא לפעול, סוכם כי חוזהו של השחקן ישודרג באופן מהותי כבר בעונה הבאה בעשרות אלפי דולרים ובכל עונה יקבל שדרוג נוסף בחוזהו.

אבו פארס, שמשמש כנציגו של השחקן, אמר היום לאחר הפגישה: "קודם כל, אני רוצה לציין שהיתה פגישה מצוינת. למהראן היו הצעות מהארץ וגם מחו"ל ולמרות זאת הוא התעקש להישאר בהפועל. הוא מאוד אוהב את המועדון ואת האוהדים ולא היה מוכן לעבור קבוצה עד שלא קיבל את ההצעה מהפועל. בנוסף, אני רוצה לברך על החלטת ההנהלה להחתים את מהראן לשלוש שנים ואני מודה למוני הראל שתמך בנו לאורך כל הדרך. קיימים כרגע פערים זנחים ואני מאמין שנחתום על החוזה עד סוף השבוע".

שי אבוטבול נבדק הבוקר אצל פרופסור מרטנס בבלגיה, שקבע כי הקשר לא יזדקק לניתוח או לטיפולים נוספים. הקשר קיבל כדורים שאמורים להאיץ את קצב החלמתו. לאחר הביקור היום אמר הקשר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אחרי שבעה חודשים בחוץ אין דבר שאני רוצה יותר מאשר לחזור לשחק". עוד בשורות טובות היו להפועל באימון היום כשמיכאל זנדברג השלים היום אימון מלא עם חבריו. בהפועל יעשו מאמצים להכשירו כבר למשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד. המגן דדי בן דיין קיבל מנוחה עקב הופעתו בנבחרת והוא צפוי לחזור ביום רביעי לאימונים. הקבוצה תקבל מחר יום מנוחה.

בשורות משמחות קיבל ביום שבת שוערה הניגרי וינסנט אניימה, שהגיע למקום השלישי בבחירת שחקן השנה במולדתו. הבחירה בשוער אמורה לזרז את רצונו הגדול של אניימה לעבור ולשחק באירופה. השוער הנרגש אמר הבוקר לאתר הרשמי של הקבוצה: "עצם המועמדות לתואר שחקן השנה זה כבוד גדול עבורי. אני שמח שהגעתי למקום שלישי והמכובד מתוך המון שחקנים מצויינים המשחקים בליגות הטובות בעולם. זה מקדם אותי אישית ומביא כבוד גדול להפועל תל אביב אותה אני מייצג גם בחו"ל".

על הסיכוי הקלוש של ניגריה להגיע למונדיאל, לאחר שניצחה אמש את מוזביק ותקווה להפסד של מוליכת הבית טוניסיה למוזביק החלשה, הוסיף השוער: "לא הרמנו ידיים ובעוד חודש יש לנו משחק חשוב שיכול להכריע את גורל הבית. לצערי, לא הכל תלוי בנו אבל נקווה למעידה של טוניסיה". השוער גם התייחס לחבריו לקבוצה (גילי ורמוט, אביחי ידין, דדי בן דיין ואיתי שכטר) שתרמו לניצחון הנבחרת על מולדובה: "שמחתי לשמוע שהחברים מהקבוצה שיחקו והיו מעורבים בניצחון. זה טוב בשבילם לשחק משחקים בין לאומיים ולצבור ניסיון ברמה האישית, ואני משוכנע שזה יקדם אותם גם במדי הקבוצה".

בתוך כך, הפועל תל אביב תמשיך להתאמן היום ללא חמשת הליגיונרים שלה. הקבוצה תשוב להתאמן בסגל מלא רק ביום שישי, לפני משחק מול מ.ס אשדוד. המאמן אלי גוטמן בימים האחרונים מנסה למצוא פתרון להיעדרות הקפטן וואליד באדיר מהמשחק מול ראפיד וינה. בנוסף, גוטמן מנצל את פגרת הנבחרת לנסות את דני בונדר לצדו של דגלאס דה סילבה בהגנה, ואת ערן זהבי כמגן הימני.

רק לאחר המשחק מול אשדוד יחליט גוטמן האם לעלות בהרכב עם בונדר וזהבי בהגנה, או להעדיף את רמי דואני כבלם. ביום שישי בין השעות 10 ל-2 בצהריים, תינתן אפשרות לבעלי המנויים האירופאיים להחילף את מקומם לשער 5, שבו יהיו ב-950 מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully