וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ביי, ביי, בוסטון

12.10.2009 / 8:00

מהפך ענק של האיינג'לס הקנה להם ניצחון 6:7 וכרטיס לגמר המזרח נגד היאנקיז. פילדלפיה ניצחה בדנבר, עלתה ל-1:2

בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 7:6 (0:3 לאיינג'לס, שעלו לגמר החטיבה)

מגיש מנצח: דארן אוליבר. מגיש מפסיד: ג'ונתן פפלבון. שמירה: בריאן פואנטס

23 שנים וארבע סדרות פלייאוף הם חיכו לזה. שש שנים שבהן בוסטון אמללה את האיינג'לס, עם שני ניצחונות על האפס ועוד סדרה של 1:3, עפו מהחלון. לוס אנג'לס איינג'לס העיפה את הנמסיס הגדול שלה, בוסטון רד סוקס, מהפלייאוף, ועשתה את זה בסטייל.

האיינג'לס כבר פיגרו 5:2 באינינג השמיני, כשבילי וגנר פינה את מקומו לקלוזר של בוסטון ג'ונתן פפלבון. פפלבון, שהיה כיבוי אורות בשני הפלייאופים האחרונים, הרשה שתי ריצות שצימקו ל-5:4 ונראה כמי שחוזר לעצמו באינינג התשיעי, כשהרד סוקס היו ביתרון 4:6 ושני החובטים הראשונים סולקו במהרה. ואז החלה הטרגדיה של הגרביים, שהביאה לסוף המתוק של האיינג'לס.

עם שני סטרייקים נגדו חבט אריק אייבאר לסינגל, ושון פיגינס ליווה אותו בהולכה. דאבל של בובי אבריו, אולי ה-MVP של הסדרה, צימק את התוצאה ופפלבון הוליך את טוריי האנטר הלוהט כדי להתעמת עם ולאדימיר גררו. אופס, לא טוב - סינגל של גררו בהגשה הראשונה, 6:7 לאיינג'לס וסגירה מצוינת של בריאן פואנטס.

הפתיחה דווקא נראתה טוב לרד סוקס, שבסיוע הומר של ג'יי די דרו ודאבל של דסטין פדרויה עלו ל-1:5. ההמשך, כאמור, הגיע עם תפנית לא צפויה. בסיום חגגו האיינג'לס ניצחון מוצדק, כשהקבוצה הטובה יותר ניצחה. הם יחכו למנצחת בסדרה בין ניו יורק יאנקיז למינסוטה, שעומדת על 0:2 לפסים והמשחק השלישי בה יחל ב-1:07. קולורדו תארח את פילדלפיה במפגש שייפתח ב-4:07. המצב בין השתיים הוא 1:1.

מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 4:1 (0:3 ליאנקיז, שעלו לגמר החטיבה)

מנצח: אנדי פטיט. מפסיד: קרל פבאנו. שמירה: מריאנו ריברה

אלכס רודריגז ממשיך להיות חם בפלייאוף הזה. רודריגז וחורחה פוסאדה חבטו שניהם להומראנס באינינג השביעי, שברו שוויון מאופס והעלו את הפסים לגמר ה-AL מול האיינג'לס. 6.1 אינינגים של אנדי פטיט, עם שבעה סטרייקאאוטים, עשו את העבודה, כשפבאנו, מנגד, לא שוקט על השמרים ונותן הופעת קריירה של שבעה ותשעה. באינינג התשיעי ארגנו היאנקיז עוד שתי ריצות, והשאירו את הסדרה בין קולורדו לפילדלפיה כיחידה שעדיין משוחקת ושלא תיגמר בסוויפ.

"ידעתי שלא אוכל לשנות את כל העבר, עם השחקנים שהשארתי על הבסיס", אמר א-רוד על הפלייאוף המשובח שלו עד כה, "כרגע אני מרוכז, במגרש ומחוצה לו". על מינסוטה אין יותר מדי מה להרחיב, הקבוצה הזו נתנה הכל מעצמה, אבל כצפוי, לא שימשה יריבה ראויה למחבטים מהברונקס. נגד האיינג'לס, יש להניח, ליאנקיז לא יהיו חיים כל כך קלים.

ניו יורק תארח את המפגש הראשון בסדרה עם אנהיים בלילה שבין שישי לשבת, ולשתי הקבוצות יש, כמובן, מספיק זמן לנוח ולתכנן את הרוטציות.

קולורדו - פילדלפיה 6:5 (1:2 לפיליז בסדרה)

מנצח: צ'אד דרבין. מפסיד: יוסטון סטריט. שמירה: בראד לידג'

הנה הבשורה הגדולה ביותר של הפיליז מהמשחק הזה. אחרי הקרבה של ריאן הווארד, שהעלתה את פילדלפיה ליתרון באינינג התשיעי, נכנס בראד לידג' לשמור. הוא כמעט עשה את התרגיל הלידג'י הידוע שלו, אבל הצליח לפסול את טרוי טולוויצקי לאאוט האחרון במשחק, ועכשיו מקווה צ'רלי מנואל שהשדים והרוחות נמצאים מאחורי הקלוזר שלו.

פילדלפיה, בכל מקרה, החזירה לעצמה את היתרון בסדרה, לאחר שנוצחה במשחק השני. ג'יי איי האפ לא תוכנן לפתוח, אבל בגלל הדחיה משבת קיבל את המפתחות. הוא לא היה מרשים, אלא שהתקפת פילדלפיה, שידעה להתעלות לא אחת העונה במשחקי חוץ, עשתה את ההבדל. הפיליז פתחו עם הומר של צ'ייז אטלי, והאפ ספג מיד שתי ריצות שהעלו את הרוקיז ל-1:2. דאבל של גארט אטקינס באינינג השלישי העלה ל-1:3, לפני שג'ייסון האמל, הפותח של קולורדו, הרשה שלוש ריצות באינינג הרביעי - 3:4 לפיליז. קרלוס גונזאלס ירה להומר משווה על ג'ו בלנטון המחליף, אולם קרלוס רואיז החזיר את היתרון לפילדלפיה. טולוויצקי הכניס הביתה את גונזאלס עצמו באינינג השביעי, ואז הגיע התשיעי. ג'ימי רולינס עלה לבסיס, צ'ייז אטלי, עם סינגל קצר, קידם אותו לבסיס השלישי וחבטת ההקרבה של הווארד עשתה את ההבדל.

הסדרה הזו היא היחידה שעדיין משוחקת. המפגש הרביעי ייערך הלילה בדנבר, ויפגיש את פותחי המשחק הראשון, קליף לי ואובלדו חימנז. פדרו מרטינז ימשיך לחכות להזדמנות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully