וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "גאה בנציגינו בנבחרת"

11.10.2009 / 18:05

מאמן הפועל ת"א החמיא לבן דיין, ורמוט וידין שפתחו בהרכב ישראל מול מולדובה. מאמצים להכשיר את זנדברג לווינה

בהפועל תל אביב מעבירים בימים אלה את האימונים בשקט יחסי. הקבוצה תשוב להתאמן ביום שישי, בסגל מלא לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד שמועדו עדיין לא נקבע, אך על פי האדומים אמור להיות ביום שבת הקרוב אלא אם כן ההתאחדות תשנה את יום המשחק בגלל דרישת הטלויזיה.

לקראת המשחק מיכאל זנדברג שהתאמן היום לבדו, עושה מאמצים רבים להיות כשיר אליו. בהפועל לא בונים על כך שהקשר יהיה כשיר כבר למשחק הקרוב ומקווים כי זנדברג יהיה בסגל למשחק מול ראפיד וינה שגם אליו עדיין בספק. לקראת סוף השבוע ותחילת השבוע הבא ידעו טוב יותר אם זנדברג יוכל כבר ליטול חלק במשחק מול וינה.

מה שהעסיק היום (ראשון) את הקבוצה היא הופעתם של שחקני הנבחרת, גילי ורמוט, אביחי ידין ודדי בן דיין, שפתחו בהרכב של קשטן ואיתי שכטר ששולב אתמול מהספסל. אלי גוטמן אמר היום על חניכיו: "אני גאה מאוד בהם ומקווה שהם ימשיכו ביכולת הטובה שהם מגלים".

באופן כללי, גוטמן מרוצה מהכושר שבו נמצאת הקבוצה, אבל עדיין רוצה חיזוק בחלון ההעברות. למאמן יש מספר רעיונות, אך עדיין לא ישב עם הנהלת הקבוצה לראות איזה תקציב לרכש יהיה לו. בכל מקרה, זוראב מנטשאשוילי המאכזב, ישוחחר ככל הנראה וגוטמן בונה על חיזוק במקומו ועל חזרתו של שי אבוטבול לסגל הקבוצה במקומו של הגיאורגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully