וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: דג'אני מתאמן בזמן שמלטינסקי שוכב בבית

11.10.2009 / 11:17

פרשת המכות: הקשר מברזיל לא מסוגל להתאמן, חברו התלבש. הסיבה: ועדת המשמעת נדחתה בגלל שהמנכ"ל בחו"ל

הקשר הברזילאי-יהודי של הפועל פתח תקוה, רפאל מלטינסקי, לא הגיע לאימון היום בטענה שהוא לא מסוגל לחזור להתאמן מאז התקרית עם הקשר קובי דג'אני, לאחריה נזקק לטיפול רפואי. למרות זאת, דג'אני עצמו חזר היום (ראשון) להתאמן עם הקבוצה, זאת לאחר שהושעה בעקבות התקרית ביום שלישי האחרון. הסיבה לכך: בסוף השבוע הודיעו ראשי הקבוצה לדג'אני שהוא יחזור להתאמן לאחר ועדת המשמעת שתיערך לו ביום ראשון. המנכ"ל אפי צפריר הודיע שהוא נמצא בחו"ל, ועדת המשמעת נדחתה והקשר ביקש בעקבות כך לחזור להתאמן.

כזכור, ביום שלישי התעמתו דג'אני ומלטינסקי במה שהוגדר על ידי שחקן בקבוצה: "אחת התקריות הכי אלימות שראיתי בכדורגל". האירוע החל כאשר דג'אני ומלטינסקי התעמתו זה עם זה, החלו לבעוט אחד בשני ובסופו של דבר התלהטו היצרים, כשדג'אני נגח בפניו של מלטינסקי. האחרון החל לדמם ונלקח לבית החולים, שם נזקק לארבעה תפרים מעל האף, באזור הגבה. לאחר הטיפול מלטינסקי שוחרר לביתו, אך למחרת לא הגיע לאימון. דג'אני שהגיע בסוף השבוע לאימונים התאמן בצדי המגרש עם מאמן הכושר ליאור קפלן, זאת בהוראת המאמן דני ניראון. מלטינסקי שטען כי הוא חולה התבקש להגיע לאימון היום, אך כאמור הודיע שהוא חולה.

החלוץ הקולומביאני ג'ון פלאסיוס מותיר רושם חיובי בינתיים, אך עדיין לא הוחלט סופית האם להחתימו. המגמה שמסתמנת היא החלפתו של פלאסיוס באחד הזרים בחודש ינואר. הבלם עמנואל מטיאס פתח אתמול בהרכב נבחרת טוגו שהובסה 3:0 על ידי נבחרת קמרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully