וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לגלעד רותם באליפות העולם באיירון-מן

יובל גפן

11.10.2009 / 9:43

הטריאתלט הישראלי סיים בזמן שיא של 9:09:14 באליפות העולם בטריאתלון - "איש ברזל מלא", שהתקיימה בהוואי

הישג פנטסטי לישראלי גלעד רותם, שזכה במקום השני לקבוצת הגיל שלו באליפות העולם "איש הברזל" בטריאתלון, לאחר שגמא את המרחק בזמן מצוין של 9:09.14 שעות. "איש הברזל" היא תחרות טריאתלון (שחיה, אופניים וריצה) למרחק של 3.8 קילומטר בשחיה, 180 קילומטר באופניים ו-42.195 קילומטר בריצה. בכל שנה באוקטובר מתקיימת אליפות העולם, בקונה שבהוואי. על מנת לקבל "קווטה", כרטיס לאליפות הזאת, צריך לעמוד בקריטריונים מאוד נוקשים.

גלעד השיג את הקווטה שלו בתחרות באוסטריה, בה סיים במקום הראשון לקבוצת הגיל שלו, מקום 13 כללי ומקום ראשון בין הלא-מקצוענים. בתחרות הזו הוא היה לישראלי הראשון שיורד את ה-9 שעות, לאחר שסיים בזמן של 8:43. את אליפות העולם אתמול (שבת) רותם סיים במקום ה-41 הכללי, אבל במקום השני בקבוצת הגיל שלו וזכה במדליית הכסף. שלושה ישראלים יצגו את ישראל בתחרות הנ"ל- אריק טאוב בן ה-64, ג'וש ריפ, אמריקאי יהודי שהשתתף במכביה ונרשם תחת השם ישראל למרות שהוא חי בארה"ב, וכאמור רותם.

גלעד הוא עוף מוזר בתחרויות הללו, מכיוון שהוא לא סובב סביב הספורט 24 שעות ביממה. בזמנו הפנוי, הוא עובד על תואר דוקטור מהטכניון. בעולם בו צריך להשקיע כל טיפת חיים סביב הענף הזה (להזכירכם, שלושה ענפים במקביל).

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד רותם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully