וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: העליה הראשונה

11.10.2009 / 8:09

הדודג'רס ניצחו 1:5 בסט. לואיס, טאטאו את הקרדינלס והיו הראשונים לעלות לגמר החטיבה. קולורדו - פילדלפיה נדחה

סט. לואיס קרדינלס - לוס אנג'לס דודג'רס 5:1 (0:3 לדודג'רס, עלו לגמר ה-NL)

בשביל זה בדיוק הביאו הדודג'רס את ויסנטה פאדייה. המגיש המנוסה רשם שבעה אינינגים קטלניים, אנדרה אית'ייר רשם שלוש חבטות, בהן הומראן ושתי הכנסות רצים, ולוס אנג'לס ניגבה את סט. לואיס עם ניצחון 1:5 ו-0:3, שמבטיחים לה מנוחה בסדרת הפלייאוף עד לגמר ה-NL. הדודג'רס יחכו כמה ימים טובים לפגוש יריבה מותשת, כך נראה, משום שפילדלפיה וקולורדו (1:1 בסדרה), שהיו מתוכננות להיפגש הלילה, ישחקו רק הערב בגלל שלג בדנבר, ואם יזדקקו למשחק חמישי, לא תהיה להן מנוחה לפני הגמר.

"כשאתה מנצח באוקטובר זה טוב", אמר קייסי בלייק מלוס אנג'לס, "אבל לא חשבתי לרגע שנטאטא את הקרדינלס. זה פשוט לא קורה". הדודג'רס היו דומיננטיים במשחק הראשון ובשלישי, כשהטעות של מאט הולידיי במשחק 2 עזרה מאוד להשיג את הסוויפ הנאה הזה. דאבל של מני רמירז על ג'ואל פיניירו כבר באינינג הראשון העלה את האורחים ל-0:1, הומר בן שתי ריצות של אית'ייר עשה 0:3 באינינג השלישי, רפאל פורקאל העלה ל-0:4 ברביעי ורמירז חתם את הניצחון עם הכנסה של אית'ייר בשביעי. סינגל של פוחולס היה מעט מדי ומאוחר מדי, ולאחר שג'ונת'ן ברוקסטון הוציא בסטרייקאאוט את ריק אנקיל, ניתן האות לחגיגות.

הלילה ייערכו שלושה משחקים (יש לעקוב אחרי לוח השידורים המשתנה ב-ESPN וב-FOX): קולורדו תשחק מול פילדלפיה, בוסטון תארח את האיינג'לס ומינסוטה תתמודד עם ניו יורק יאנקיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully