וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה גביע ווינר?

איתן נוח

10.10.2009 / 21:56

מכבי ת"א רוצה לשכוח את ההפסד לירושלים במשחק ההכנה מול פאנליניוס (א' 21:00, 5+ לייב). לימונד: "מתייחסים ברצינות"

שלושה ימים בלבד לאחר שצפו בשחקני הפועל ירושלים מניפים את גביע ווינר, שחקני מכבי תל אביב יערכו ביום ראשון (21:00) את משחק ההכנה האחרון שלהם לקראת פתיחת עונת היורוליג, ביום חמישי מול אולימפיה לובליאנה. היריבה התורנית תהיה פאנליניוס היוונית. משחק האימון ייערך בהיכל, ויהיה סגור לקהל.

פאנליניוס היא אחת מקבוצות הכדורסל הוותיקות ביבשת, עם היסטריה שהולכת אחורה עד ל-1929. בשנים האחרונות מצליחה הקבוצה לחזור פעם אחר פעם לפלייאוף היווני. בעונה שעברה הפגינה הקבוצה יכולת מעולה ביורוקאפ, כאשר עשתה את כל הדרך מהמקודמות עד לשלב הטופ-16 של המפעל.

בעונה האחרונה שיחקה פאנליניוס נגד בני השרון במסגרת היורוקאפ, והצליחה לנצח אותה 85:70 בישראל, אך דווקא בביתה היא הפסידה 78:76. פעם נוספת ששיחקו היוונים נגד קבוצה ישראלית הייתה בפתיחת עונת 06-07, אז ניצחה מכבי תל אביב בקלילות את היוונים במסגרת טורניר הכנה בקפריסין. גם השנה בנו היוונים קבוצה שאמורה לתת פייט בכל המסגרות.

בין השחקנים שהוחתמו אפשר למצוא את דווין סמית', שקלע אשתקד במדי פנרבחצ'ה 7.9 נקודות למשחק ביורוליג, בריטון ג'ונסון, שהגיע אחרי עונה טובה בפאוק סלוניקי, בה קלע 11.9 נקודות והוריד 5.6 ריבאונדים בליגה היוונית, וג'וש דיוויד, שאת העונה האחרונה העביר בליגת הפיתוח ובליגה הפורטו-ריקנית, שם שיתף פעולה עם רוברט טריילור, שהיה מועמד לאליצור נתניה.

בגזרת השחקנים המקומיים, השמות הבולטים הם קונסטנטינוס שארלמפידיס, ששיחק בעונה החולפת במאוריסי היוונית (10.1 נקודות בממוצע ביורוקאפ), הסנטר יאן ווגיאקוס ומאנילוס פפאמקארי, שממשיך לעונה נוספת (8.2 נק' למשחק אשתקד ביורוקאפ).

"בינתיים ההרגשה הייתה טובה בכל המשחקים, חוץ מהמשחק מול ירושלים", אמר בשבת לוואלה! ספורט גארד מכבי, רביב לימונד. "אנחנו מתייחסים ברצינות גם למשחק הקרוב וחשוב לנו להמשיך לרוץ ביחד". על הציפיות לעונה הקרובה מספר הגארד הנתנייתי במקור: "זה ברור שיש לנו קבוצה טובה, אבל עוד מוקדם לדבר על כך, כי דברים יכולים עוד להשתנות".

אם בעונה שעברה לימונד לא קיבל מספיק זמן פרקט במכבי, על פי משחקי האימון עד כה השחקן זוכה לחלק יותר משמעותי ברוטציה, כאשר השיא מבחינתו היה במשחק מול אשקלון בתחילת השבוע, בו קלע 21 נקודות באחוזים מרשימים. "אני משתדל לעזור לקבוצה בכל דקה על המגרש", מוסיף לימונד, "אם זה בהגנה, ואם זה לעזור בהתקפה בכל מה שאני יכול לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully