וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: יקום המלפפון?

10.10.2009 / 15:01

ג'וש מקדניאלס יתעמת עם מורו ביל בליצ'יק כשדנבר תארח את הפטריוטס. אטלנטה בסן פרנסיסקו, הג'טס יוצאים למיאמי

השבוע האחרון, כך נדמה, היה הסוער ביותר עד כה בעונת 2009 ב-NFL. המפגש של פארב וגרין ביי, הטרייד על בריילון אדוארדס, החתימה של מייקל קראבטרי והפציעה של פרד טיילור, כל אלה העניקו גשר נאה בין שבוע 4 ל-5 בליגה. ואנחנו? 10 מ-14 בשבוע שעבר (שוב לא נתנו קרדיט לפטריוטס, שוב קרדיט מוגזם לטנסי) ו-41 מ-62 (66 אחוז, לא רע, לא רע). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

ברט פארב שחקן מינסוטה (שמאל) עם חברו לשעבר ארון רוג'רס מגרין ביי. רויטרס
רק אות לשבוע חדש וסוער. פארב וארון רוג'רס/רויטרס

METV:

19:00: פילדלפיה - טמפה ביי

22:15: דנבר - ניו אינגלנד

FOX:

19:00: קנזס סיטי - דאלאס

ESPN:

2:20, בין ראשון לשני: טנסי - אינדיאנפוליס

2:30, בין שני לשלישי: מיאמי - ניו יורק ג'טס

ברנדון מרשל שחקן דנבר ברונקוס. AP
מרשל, מרשל, מרשל. ברנדון מרשל ודנבר מחכים לפטריוטס/AP

בלי איליי, עם מקנאב (שעה ראשית - 19:00)

פילדלפיה (1:2) - טמפה ביי (4:0)

החדשות הרעות מבחינת טמפה ביי הן שדונובן מקנאב ובריאן ווסטברוק, שלא שיחקו בשבוע 3, חוזרים לאיגלס. החדשות הרעות הן שהבאקנירס קבוצה נוראית. בעצם, אלה לא חדשות. ג'וש ג'ונסון יפתח כקוורטרבק מול הרכב כמעט מלא של האיגלס, שצפויים להכליל גם את מייקל ויק בחלק ממהלכי המשחק. השודדים ניצחו בשלושת המפגשים האחרונים, אבל קשה לראות את הרצף הזה ממשיך.

התחזית: פילדלפיה


ניו יורק ג'איינטס (0:4) - אוקלנד (3:1)

לכאורה, מדובר באחד המצ'אפים הכי חד-צדדיים של השבוע הנוכחי, אבל איליי מאנינג עדיין בסימן שאלה למשחק בשל פציעת הרגל שעבר בקנזס סיטי. אם לא ישחק, יתפוס דייויד קאר הכושל את מקומו של מאנינג בעמדת הקוורטרבק. ההגנה של הג'איינטס לא צפויה לבעיות, למרות חסרונם של מספר שחקני מפתח בהגנה, כמו התאקל כריס קנטי ומגן הפינה ארון רוס, משום שג'מארקוס ראסל לא יודע לחבר פאס טוב, כמו שאומרים החבר'ה בשכונה.

התחזית: ג'איינטס


בולטימור (1:3) - סינסינטי (1:3)

לפני פתיחת העונה קשה היה לראות את ההתמודדות הזו משמשת משחק מפתח ב-AFC צפון, אבל זה המצב. ג'ו פלאקו המצוין והרייבנס ספגו הפסד ראשון בפוקסבורו בשבוע שעבר, והם מוכנים לקרסון פאלמר והבנגאלס, שיצאו בעור שיניהם מקליבלנד וכמעט נאלצו להסתפק בתיקו. צ'אד אוצ'וסינקו מרגיש מאוד, מאוד טוב, ויכול לשרוף את הקו האחורי של העורבים כפי שעשו רנדי מוס ו-וינסנט ג'קסון בשבועות שלפני כן (קליבלנד לא נחשבת). צפו למפגש נאה.

התחזית: בולטימור


דטרויט (3:1) - פיטסבורג (2:2)

אחרי שבמחצית הראשונה בשיקגו המשיכו הליונס בקו עליה, הם חזרו במחצית השניה להיות הליונס המוכרים. כרגע, עדיין לא ברור אם מת'יו סטאפורד ישחק לאחר הפציעה שעבר במשחק הקודם, דאנטה קולפפר יפתח במקומו אם לא יהיה כשיר. הסטילרס הפסידו בשני משחקי החוץ שלהם העונה, וימשיכו להפעיל את רשארד מנדנהול, שיפתח כרץ אחורי במקום ווילי פארקר הפצוע. טרוי פולמאלו ימשיך להיעדר, אם כי חזרתו למגרשים מתקרבת.

התחזית: פיטסבורג, אבל לא בקלות

צ'אד אוצ'וסינקו שחקן סינסינטי בנגאלס. 551
יוכל לחגוג בבולטימור? סיכוי לא רע שכן. אוצ'וסינקו/551

קרוליינה (3:0) - וושינגטון (2:2)

המשחק הזה הוא בעיקר מפגש בין שני מאמנים שיודעים שהפסד עלול לזמן אותם לשיחת הנהלה לא רגועה. ג'ון פוקס לא חשב שיפתח את העונה במאזן כזה, וחייב ניצחון כדי להשאיר את סיכויי הפלייאוף והמוראל של הפנתרים בחיים. ג'ים זורן ניצח בשבוע שעבר, אבל כרגיל, זה היה ניצחון מכוער אחרי פיגור מול טמפה ביי החלשה. ג'ייק דלהום וג'ייסון קמפבל בעמדות הקוורטרבק ידעו ימים יפים יותר (צורת ביטוי, אתם יודעים, אנחנו לא זוכרים מתי קמפבל באמת ידע ימים יפים) וינסו להחזיר את הביטחון.

התחזית: ניצחון לרדסקינס


קנזס סיטי (4:0) - דאלאס (2:2)

טוני רומו ספג ביקורת מכל עבר אחרי פיאסקו הדאון החמישי בשבוע שעבר בדנבר. בעוד לצ'יפס אין יותר מדי מה להפסיד מלבד הרצון לראות כבר את הניצחון הראשון על הלוח, על רומו, כמו גם מאמנו וייד פיליפס, יושב איום רציני מאוד אם לא ינצחו. פליקס ג'ונס הפצוע שוב לא ישחק. מאט קאסל צריך להשתפר כקוורטרבק של האינדיאנים, על מנת לא להצטייר כחתול בשק שרבים חושבים שהוא.

התחזית: הממממ... נגיד שקנזס סיטי?


בפאלו (3:1) - קליבלנד (4:0)

הבילס חטפו סטירה הגונה במיאמי, כשלאחר שחשבו שיש סיכוי לעלות על דרך המלך הובסו, והראו שאת האופי הרכרוכי קשה מאוד להוציא מהקבוצה הזו. על הבראונס עבר שבוע לא פשוט, לאחר שאריק מנג'יני החליט שהעונה הזו גמורה והעביר את בריילון אדוארדס בטרייד לג'טס. הקרב על אגם אירי נראה חד צדדי, לכאורה, אבל לא בטוח שלא יהיה צמוד שם. מה שכן בטוח הוא שלא יהיה מעניין.

התחזית: ניצחון לבפאלו


סט. לואיס (4:0) - מינסוטה (0:4)

אחרי ששכך פסטיבל ברט פארב וגרין ביי, הווייקינגס יוצאים למשחק שעל פניו טוב לקבל ביקיצת הנג-אובר. הראמס נראו שוב רע מאוד נגד סן פרנסיסקו, כשקייל בולר צפוי להמשיך ולקבל את המושכות בעמדת הקוורטרבק במקום מארק בולג'ר הפצוע. אדריאן פיטרסון מקווה לשבוע גדול מול הגנת הריצה המדולדלת של סט. לואיס.

התחזית: מינסוטה

טוני רומו שחקן דאלאס קאובויס. Jack Dempsey, AP
הפעם אין ברירה, הוא חייב לנצח. רומו/AP, Jack Dempsey

המבחן הגדול של בריידי (שעה ראשית: 22:05-22:15)

דנבר (0:4) - ניו אינגלנד (1:3)

ביל בליצ'יק והפטריוטס מתארחים אצל מי שהיה מתאם ההתקפה שלהם בעונה שעברה, ג'וש מקדניאלס, שלמרות סערות הקיץ שחלף, הצעיד את דנבר לפתיחת עונה מצוינת. אחרי שהספקנים חשבו שלא ינצח את דאלאס, מקדניאלס ינסה לעצור גם את טום בריידי, שבשבוע שעבר הראה שיפור בניצחון על בולטימור. אלא שבריידי והפטריוטס ישחקו בלי פרד טיילור הפצוע, ועם לורנס מארוני הנורא וסמי מוריס, שמסוגל להתעלות לפרקים קצרים אך לא יותר מכך. קורל בקהאלטר לא ישחק בדנבר, בריאן דוקינס בסימן שאלה.

התחזית: ניו אינגלנד נהייתה הקרוליינה של העונה - עושה הפוך מההימור. נלך עליה בכל זאת


סיאטל (3:1) - ג'קסונוויל (2:2)

אחרי פתיחה של 2:0, ג'ק דל ריו והג'אגוארס התאוששו ונראים מוכנים להעביר את העונה שלהם למוד חיובי. מאט האסלבק חוזר לסיהוקס, שלמרות פתיחת העונה הלא טובה שלהם, עדיין זוממים להתמודד עם סן פרנסיסקו על ראשות בית המערב.

התחזית: סיאטל


סן פרנסיסקו (1:3) - אטלנטה (1:2)

הפאלקונס חוזרים משבוע חופש רק כדי לפגוש את הלהיט של הליגה. אצל סן פרנסיסקו לא הניצחון על הראמס היה חשוב, אלא הדרך, עם שלושה טאצ'דאונים הגנתיים והרבה חדוות חיים. הסייפטי אנטואן האריס לא ישחק באטלנטה, פרנק גור ימשיך להיעדר משורות הניינרס, מייקל קראבטרי, שחתם השבוע בקבוצה, לא ישחק. הבזים יצטרכו את מייקל טרנר בכושר טוב, כדי לאפשר למאט ריאן חופש בהתקפה האווירית.

התחזית: יהיה חם, יהיה סן פרנסיסקו


אריזונה (3:1) - יוסטון (2:2)

שתי קבוצות שנראות כאילו העונה הזו תהיה קרובה יותר להסריח מאשר להריח עבורן. הקרדינלס סובלים מתסמונת פינאליסטית הסופרבול הרגילה, הטקסאנס שמים הרבה נקודות על הלוח, לפעמים זה עוזר ולפעמים לא. התופס סטיב ברסטון ומגן הפינה דומיניק רוג'רס-קרומארטי בסימן שאלה באריזונה.

התחזית: יוסטון

מייקל קראבטרי שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Paul Sakuma, AP
יחכה עוד שבוע. קראבטרי/AP, Paul Sakuma

סאנצ'ז רוצה לקום מהקרקע

טנסי (4:0) - אינדיאנפוליס (0:4) - בין ראשון לשני, 2:20

הטייטאנס נראו כמו קבוצה גמורה בשבוע שעבר בג'קסונוויל, כשלשחקנים של ג'ף פישר יצאה כל הרוח מהמפרשים. מנגד, פייטון מאנינג משדר שהוא הולך לתת קרב על תואר ה-MVP של העונה, עם עוד פתיחה רצחנית של הפרסות. לאינדי לא צפויות יותר מדי בעיות, לקרי קולינס זו עלולה להיות פתיחה אחרונה לעת עתה כקוורטרבק של הטיטאנים.

התחזית: אינדיאנפוליס


מיאמי (3:1) - ניו יורק ג'טס (1:3) - בין שני לשלישי, 2:30

לאחר שלושה ניצחונות נאים, התרסק מארק סאנצ'ז בשבוע שעבר בניו אורלינס, ובמשחק המאנדיי נייט צפוי לו מבחן נוסף, מול קבוצה עם מוטיבציה מוגברת. עם צ'אד הני בעמדת הקוורטרבק, היונקים עשו בית ספר לבפאלו, שיגעו אותם עם רוני בראון והוויילד-קאט וזכו בניצחון ראשון. בכל מקרה, צפוי קרב מאוד מעניין, בעיקר כשבריילון אדוארדס יערוך הופעה ראשונה במדים הירוקים-לבנים של הג'טס.

התחזית: קשה מאוד. ג'טס, ולא בלב שלם

פייטון מאנינג שחקן אינדיאנפוליס קולטס. AP
עונת MVP בדרך? מאנינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully