וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מר אוקטובר החדש

10.10.2009 / 4:39

אלכס רודריגז, שהתקשה בפלייאוף, השווה באינינג התשיעי והיה אחראי ל-3:4 של היאנקיז על מינסוטה. איינג'לס - רד סוקס 1:4

ניו יורק יאנקיז - מינסוטה טווינס 3:4 (0:2 ליאנקיז בסדרה)

מנצח: דייויד רוברטסון. מפסיד: חוזה מיחארס

אלכס רודריגז אכל הרבה מרורים בפלייאוף בשנים האחרונות. אמרו שהוא צ'וקר, שהוא לא מסוגל לספק את החבטה החשובה כשזה קובע. הלילה (בין שישי לשבת) הוא דאג להשתיק את המבקרים. א-רוד חבט להומר המשווה באינינג התשיעי, הכניס שלוש מארבע הריצות של היאנקיז וחילץ אותם ממצב לא נעים, לפני שדייויד רוברטסון, בעבודת הגשה פנטסטית, ומארק טשיירה, עם הומר מנצח, הקנו לפסים ניצחון 3:4 ויתרון 0:2 בסדרה, שתנדוד ביום ראשון למטרודום.

מבחינת היאנקיז, הכל היה שם כדי להזכיר את שנות ה-90 היפות - חבטות הקלאץ' לצד הגשות הקלאץ'. בפיגור 3:1 באינינג התשיעי עלה רודריגז לחבוט עם טשיירה על הבסיס וג'ו ניית'ן על הגבעה. פגז על הקלוזר של הטווינס השווה ל-3:3 ועורר את הר הגעש בברונקס. במעלה האינינג ה-11 נקלעו היאנקיז לצרה, אבל עם בסיסים מלאים בלי אאוט סילק המחליף הצעיר דייויד רוברטסון את כל שלושת המוקשים שעמדו בפניו. הפרס שלו הגיע כמה דקות מאוחר יותר, כשטשיירה חבט לנקודה שבה ירה ארון בון את ההומר המפורסם ב-2003 באיצטדיון הישן, והעניק ליאנקיז הרבה מרחב נשימה.

לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 1:4 (0:2 לאיינג'לס בסדרה)

מנצח: ג'רד וויבר. מפסיד: ג'וש בקט. שמירה: בריאן פואנטס

הרד סוקס המדוכדכים והמדכדכים יחזרו לפנוויי פארק ביום ראשון, כשחרב ההדחה על צווארם, לראשונה במפגשים עם האיינג'לס בעשור הזה. 7.1 אינינגים מעולים של ג'רד וויבר, שכללו שבעה סטרייקאאוטים, ואינינג שביעי מוצלח התקפית, נתנו למייק סושה ושחקניו יתרון מבטיח.

האיינג'לס פשוט נראים טוב יותר מבוסטון, שנראית כקבוצה שלא יודעת איך הגיעה לפלייאוף הזה. הרד סוקס, בדרך כלל סבלניים על הצלחת, מנסים להיפטר מכל כדור ובעיקר נראים חסרי השראה. מנגד, השחקנים של מייק סושה הלחיצו לא אחת את ג'וש בקט, ובאינינג השביעי שברו אותו. במצב של 1:1 הוליך בקט את ולאדימיר גררו, סילק שני אאוטים ודווקא אז באו הצרות, עם סינגל של מייסר איסטוריס שהכניס ריצה הביתה ועוד טריפל של אריק אייבאר שהכניס שתיים. בקט, שהיה טוב מאוד עד לאינינג הזה, סיים את המשחק עם 6.2 אינינגים ולקח אתו את ההפסד.

המשחק השלישי ייערך ביום ראשון בפנוויי פארק, שם תהיה למלאכים הזדמנות טובה לסגור עניין. קליי בוכהולץ יעלה בבוסטון, סקוט קאזמיר, שהגיש במדי טמפה ביי נגד הרד סוקס ב-ALCS בשנה שעברה, יעשה זאת באיינג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully