וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "מי שלא פה, אני לא רוצה לראות אותו יותר"

יו"ר ההתאחדות רטן על השחקנים הנעדרים מהסגל בתואנת פציעות לפני המשחק במסגרת מוקדמות המונדיאל נגד מולדובה

בפעם האחרונה שדרור קשטן אמר כי המשחק בין נבחרות שוויץ ליוון לא מעניין אותו, נבחרת ישראל הפסידה בבית ללטביה. הערב (שבת, 21:00, ערוץ 2) קשטן יודע שגם ניצחון מול מולדובה החלשה עשוי שלא לעזור לו. אם שחקניו הודו לפני המשחק מול לטביה שעיניהם יהיו נשואות לבאזל, כעת ברור שהמאמן הישראלי ירצה להתעדכן במחצית במשחק באתונה, שם המשחק כבר יהיה בעיצומו – בדקה ה-60. שחקנים בנבחרת אמרו אתמול: "אם יוון תנצח ואנחנו נמעד, זה יהיה הקמפיין הגרוע בתולדות הנבחרת".

בנבחרת מאוד לא אהבו את העובדה שלא מעט שחקנים התחמקו מהסגל בתואנה של סיבות רפואיות. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון אמר על אותם שחקנים: "זו זכות גדולה להיות בנבחרת ישראל. מי שלא נמצא איתנו, אני לא רוצה לראות אותו פה יותר". עם זאת, לוזון ביקש מהשחקנים שכן נמצאים להתרכז במשחק ולנצח כדי לשפר את הדירוג של הנבחרת לקראת הקמפיין הבא.

את האימון אתמול קשטן פתח באסיפת וידאו, בה הזהיר את שחקניו ממולדובה. "הם עשו צרות ליוונים, נצטרך להיזהר", אמר להם המאמן, אך לא הזכיר את המשחק ביוון. היום אמר להם קשטן: "ננצח את מולדובה ואז נשמע מה תהיה התוצאה ביוון". בהרכב אתמול תרגל קשטן את גיל ורמוט כקשר התקפי נוסף לצדו של בניון, וכך גם יהיה במשחק עצמו. קשטן שקל לפתוח עם איתי שכטר בכנף, אבל הנושא ירד מהפרק ושכטר יפתח על הספסל. בן סהר יהיה זה שיפתח לצד הבאנקר בהתקפה של הנבחרת, אליניב ברדה.

בהגנה לקשטן הייתה התלבטות קלה בין אבי סטרול לדקל קינן. אם אתמול, בחלקים מהאימון, הוא תרגל את דין מורי לצדו של בן חיים ואת בירם כיאל לצדו של תמיר כהן, נראה כי זה נועד להכריז שמקומו של אף שחקן בהרכב אינו מובטח. בסופו של דבר, אביחי ידין ואבי סטרול הועדפו על פניהם. כפי שהיה ברור עוד אתמול, יואב זיו יפתח כמגן ימני בגלל הפציעה של אייל משומר. דדי בן דיין יתפקד כקשר ימני. עמית בן שושן ויובל שפונגין, שזומנו במקומם של ברק יצחקי ואייל משומר הפצועים, לא נכללו בסופו של דבר בסגל, כמו השוער לירן שטראובר, מה שאומר שניר דוידוביץ' שיפתח על הספסל כשיר.

בנבחרת מאוכזבים מאוד מהעובדה שהאוהדים לא ממהרים לרכוש כרטיסים לקראת המשחק. ההערכה היא שכולל רוכשי המנויים (ישנם 3,000 כאלה, אבל לא כולם יגיעו למשחק), 4,000 אוהדים בלבד יגיעו לרמת גן. ושימו לב גם להיערכות השונה של מנהלי האצטדיון. אילן יבלוקובסקי הורה לפתוח ארבעה שערים בלבד: 2, 3, 11 ו-12. שלושתם מכילים 15 אלף מקומות בלבד.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט; יואב זיו, טל בן חיים, אבי סטרול, דדי בן דיין; תמיר כהן, אביחי ידין, גיל ורמוט, יוסי בניון; בן סהר, אליניב ברדה.

רק לא לחטוף תבוסה

במולדובה כבר לא יכולים לחכות לסיום הקמפיין. עם שלוש נקודות בלבד ושלושה שערי זכות בשמונת המשחקים עד כה, במולדובה לא יקחו הרבה דברים חיוביים מהקמפיין. אגב, מאז נכנסה מולדובה כחברה באופ"א ב-1994, היא סיימה רק קמפיין אחד ללא ניצחון - מוקדמות מונדיאל 1998. כעת, החבורה הנוכחית של איגור דוברובולסקי לא רוצה לשחזר את ההיסטוריה כששני המשחקים בישראל ובלטביה מהווים את ההזדמנות האחרונה.

במולדובה לא בונים יותר מדי על המשחק בישראל. המאמן דוברובולסקי אפילו לא טרח להתייצב למסיבת העיתונאים לפני ההמראה ושלח את עוזרו שאמר: "ישראל תקשה עלינו את החיים כי יש לה עדיין סיכוי למקום השני. בלטביה יהיה קל יותר". במולדובה, אגב, חוששים שישראל תנסה לנצל את המשחק לשיפור הפרש השערים וחיזוק מעמדה מול יוון ומקווים להימנע מתבוסה.

התקשורת במולדובה כבר דיווחה כי המאמן לא ימשיך בתפקידו עם סיום הקמפיין, כשהמועמד המוביל להחליפו הוא דומיטרו דומיטריו הרומני (64), לשעבר מאמן סטיוואה בוקרשט וא.א.ק אתונה.

מולדובה הגיעה למשחק בסגל שברובו מושתת על שחקנים צעירים. שיאן ההופעות של ההרכב הנוכחי הוא אלכסנדרו אפוריאנו, בלם פ.צ מוסקבה, והוא בסך הכל בן 23. חלוץ אראו השוויצרית, סרגיי אלכסייב, שכבש את אחד משלושת השערים בקמפיין, נשאר מחוץ לסגל, כמו גם חברו לקבוצה ארתור יוניצה הצעיר. מי שחזר לסגל הוא הקשר האחורי ויטאלי בורדיאן, שחקן השנה במולדובה וכן וילרי קטינסוס, שחקן טומסק הרוסית.

הרכב משוער: סטניסלב נמסקו, סרגיי לסקנקוב, אלכסיי סבינוב, אלכסנדרו אפוריאנו, ויקטור גולובטנקו, ויטאלי בורדיאן (יוגניו צ'בוטרו), אלכסנדרו גצקן, ולריו אנדרוניץ', אלכסנדרו סובורוב, דניס קלינקוב, איגור בוגאיוב.

עדכון ראשון: 9/10/09, 16:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully