וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיתי פלייאוף

9.10.2009 / 14:57

ממה מרוויח מאט הולידיי, מה איבדה בוסטון ולמה שנאמין ליאנקיז? מספר מסקנות לא מחייבות מפתיחת פלייאוף ה-MLB

- לפעמים ההיסטוריה והמעמד משחקים לטובתך. לו היה מאט הולידיי מבצע את הטעות האיומה מול הדודג'רס באינינג התשיעי במשחק 6 או 7 בוורלד סירייס, אחרי 50 שנות בצורת של סט. לואיס, הוא היה נכנס לספרים ואולי מוזכר בנשימה אחת עם בילי באקנר וסטיב בארטמן. העובדה שזה קרה ב-NLDS תעזור לו להעביר את הטראומה די מהר.

- בעצם, העפלה של סט. לואיס לשלב הבא תעזור יותר, אבל אחרי שהדודג'רס עברו את כריס קרפנטר ואדם ויינרייט, זה נראה קצת רחוק.

- והאמת? הולידיי, אסור לשכוח, חבט קודם לכן להומר, ועם אלברט פוחולס בכניסה כל כך גרועה לפלייאוף, הוא לפחות מצליח להעיף את הכדור רחוק. "לא ראיתי את הכדור", הודה אחרי המשחק, ולנו לא נותר לקבוע שהוא פשוט גבר גבר.

מאט הולידיי שחקן סיינט לואיס קארדינלס. רויטרס
אוי, איזו פאדיחה. הולידיי משמיט את הכדור/רויטרס

- בעשור הנוכחי הפכו הרד סוקס להיות היאנקיז, הם פשוט לא נותנים לך את ההרגשה שהם יכולים להפסיד בפלייאוף, עד שזה קורה, אם בכלל. אבל גם גדולי השונאים, האוהבים והספקנים ידעו אחרי ההומר של טוריי האנטר שהמשחק הראשון באנהיים גמור. בוסטון נראית כמי שאיבדה את זה.

- ועכשיו יבוא ג'וש בקט למשחק 2 ויוכיח שכרגיל, אני מוציא לא מעט שטויות מהפה.

- אחרי קומדיית הטעויות במשחק 163 במינסוטה, המחדל של הולידיי והשגיאות במשחק 1 ו-2 בפילדלפיה, קיבלנו מהלך אדיר שהתברר כמכריע במשחק בלוס אנג'לס. ג'יימס לוני מהדודג'רס הבין שאין לו סיכוי לפסול את מארק דה רוסה על הצלחת, חתך את הזריקה ופסל במקום זאת את קולבי ראסמוס מסט. לואיס, שרץ לבסיס השלישי כשאין פסולים בחוץ. אם לוני לא עושה את זה, סביר להניח שהתוצאה הייתה גדלה ל-1:3 בהמשך האינינג, והמהפך שבא בהמשך אולי לא היה מתרחש.

- בעצם, אולי הוא כן היה מתרחש. אחרי הכל, על הגבעה עמד ריאן פרנקלין.

דייויד אורטיז עם דסטין פדרויה ועם ג'ייסון וריטק על ספסל בוסטון רד סוקס. AP
לא נראים כמי שיכולים ליצור את המהפך. שחקני הרד סוקס/AP

- פילדלפיה נכנסה עם בעיות בריאות לכאורה לפלייאוף, עם שבעה פותחים פוטנציאליים, מה שמאפשר לה לסגור חורים בבולפן. ארבעה מהם עלו במשחק 2 נגד קולורדו. זה לא בדיוק עזר.

- דברים מוזרים קורים בפלייאוף. כמו, למשל, לראות את חוזה קונטרראס עולה מהבולפן של קולורדו (מי בכלל זכר שהוא שם?) או את השפמים המופלאים של ג'ייסון ג'יאמבי, ברנדן ריאן וג'ו ביימל. או לראות את רנדי וולף פותח במשחק 1. או את ג'ף וויבר מנצח את אותו משחק כמחליף מהבולפן. שנמשיך? חכו, יהיו עוד.

- איזה שפמים, יא אללה.

- לא, באמת, איזה שפמים. יא אללה.

- סי. סי. סבאת'יה שבר מחסום פסיכולוגי, דרק ג'יטר חזר להיות מיסטר נובמבר, וגם אלכס רודריגז נתן משחק טוב נגד מינסוטה. לא ננסה לנחס את היאנקיז, רק נאמר שהשנה רבים צפו להם פלייאוף גדול והלילה, אם הם יעלו ל-0:2 (בפעם הראשונה בסדרת פלייאוף מאז 1999), אנחנו כאן, כמו גם החבר'ה בתקשורת האמריקאית, צופים להם פלייאוף עוד יותר גדול.

ג'ייסון ג'יאמבי שחקן קולורדו רוקיז. Matt Slocum, AP
המראה המרענן. ג'ייסון ג'יאמבי והשפם/AP, Matt Slocum

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully