וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחזור גמר הפלייאוף 93' בליגה הארצית

עו"ד אורי שלף

9.10.2009 / 12:08

הזמן טס להפועל אוסישקין, אבל עכשיו קבוצת אוהדי הפועל ת"א נוסעת לכפר בלום לקרב מול קבוצת אוהדי גליל. הבלוג של שלף מתרגש

אומרים שהזמן רץ מהר יותר ככל שמזדקנים. אם זה אכן נכון, אז כנראה שגם אני מזדקן. כי כמו שזה נראה לי, רק לא מזמן הכרזנו על הקמת הפועל אוסישקין והחלטנו לקחת את העניינים לידיים לאחר שמאסנו בשלטון זרים. הקמנו עמותה, גייסנו אליה אוהדים ושיחקנו בליגה ב' מול שחקנים אלמוניים ואולמות מפוצצים. כאילו רק אתמול זכינו בגביע האיגוד של הליגה הארצית בעודנו בליגה א', בה שיחקנו מול שחקנים אלמוניים פחות ואולמות מפוצצים יותר. הזמן עובר מהר כשנהנים וחבל. אז אחרי 44 ניצחונות ליגה רצופים, שתי עליות ליגה רצופות, שני גביעי איגוד רצופים, הפועל אוסישקין מתחילה את העונה השלישית בהיסטוריה של המועדון הצעיר, כאשר המטרה היא אחת: להמשיך לטפס במעלה הליגות ולהגיע אל הליגה הלאומית, צעד אחד לפני ליגת העל.

את הקריירה המאוד קצרה שלי בליגת העל התחלתי בעונת 1992/93, על קצהו המרוחק של ספסל המחליפים של הפועל תל אביב, באותה עונה מפורסמת בה זכתה הפועל גליל עליון באליפות היחידה שלה עד כה. עד כמה שזה קשה להאמין, את האליפות לקחה הגליל לא ממכבי תל אביב אלא מהפועל תל אביב, שהגיעה לסדרת הגמר עם יתרון ביתיות שלא הספיק כאמור. 17 שנה אחרי, הפועל תל אביב נעלמה ממסלול החיים, את הגליל העליון העבירו בכלל לגלבוע ואת שתיהן לא תמצאו בליגת העל של היום. אבל ביום ראשון הקרוב במסגרת המחזור הראשון בליגה הארצית ייפגשו באולם המיתולוגי בכפר בלום שתי קבוצות שממשיכות את דרכן של שתי הקבוצות הגדולות לעיל.

הפועל אוסישקין, קבוצת אוהדי הפועל תל אביב שקמה על חורבות אולם אוסישקין ז"ל והתפוררותה של הפועל תל אביב, והפועל גליל עליון, שמנסה להחזיר עטרה ליושנה לאצבע הגליל, יפגשו למשחק שיפגיש גם שני שחקנים ששייכים עדיין לליגת העל. גילי מוסינזון גדל בצמוד לאולם אוסישקין, העביר את רוב שנותיו ככדורסלן בהפועל תל אביב והוא השחקן המזוהה ביותר שלה בשנים האחרונות שלפני היעלמותה, אבל דווקא את שנותיו הטובות ביותר הוא העביר בגליל. הוא כבר 3 שנים אחד הישראלים הטובים ביותר בליגת העל, בשיא הקריירה, והעונה הוא ישחק במדי הגליל העליון מהליגה הארצית.

בעונת 2003/04 קנה לעצמו מתן נאור מקום של כבוד בין האוהדים האדומים לאחר שהיה שותף לעונה מופלאה של הפועל תל אביב שכללה ניצחון ב-25 הפרש בדרבי. בקיץ שעבר הוא היה שחקן נבחרת ישראל ובעונה שעברה הוא שיחק בעירוני נהריה. העונה הוא משחק בהפועל אוסישקין, גם היא, מהליגה הארצית. מה עוד?

יום ראשון בכפר בלום כבר אמרתי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully