וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שח-מאט

9.10.2009 / 7:11

שגיאה חמורה של מאט הולידיי העניקה לדודג'רס ניצחון 2:3 על הקרדינלס. פילדלפיה - קולורדו 5:4, איינג'לס - בוסטון 0:5

פילדלפיה - קולורדו 5:4 (1:1 בסדרה)

מנצח: ארון קוק. מפסיד: קול המלס. שמירה: יוסטון סטריט

המשחק הראשון בסדרה המחיש את הבדלי הכוחות הברורים, לכאורה, בין הפיליז לרוקיז, אבל בפלייאוף, כמו בפלייאוף, שום דבר לא ברור. עם מאמן מנוסה כמו ג'ים טרייסי, שידע לעשות את החילופים בזמן, הרוקיז התאוששו במהרה מההפסד 5:1 כדי לחזור לסדרה, ולמעשה להעביר את הביתיות לדנבר.

קול המלס, המגיש של הפיליז, קיווה לשמחה כפולה, מאחר שאשתו היידי עמדה ללדת את בנם הבכור. המלס אכן הגיע לבית החולים בזמן, אבל לא לפני שהרשה ארבע ריצות במשחק שלא הזכיר במאום את הופעת הפלייאוף שלו אשתקד ונחל את ההפסד. בכלל, ארבעה משבעת המגישים שבהם השתמש צ'רלי מנואל היו פותחים בעונה הרגילה (כולל ברט מאיירס, שחזר להגיש רק לאחרונה), וההספק שלהם לא היה מדהים. המלס, כאמור, לא בלט והוחלף אחרי חמישה אינינגים, ג'ו בלנטון הכניס את הפיליז לצרות וג'יי איי האפ נפצע כבר כשפגש את החובט הראשון.

ובצד השני היו הרוקיז, שנעזרו בהומר של יורביט טוריאלבה ובהופעה סולידית של ארון קוק במשך חמישה אינינגים. בשישי, ביתרון 1:4, קוק כמעט התפרק, אבל קיבל עזרה מחוזה קונטרראס ומשאר הבולפן. יוסטון סטריט נעל את הניצחון עם שמירה משוקשקת משהו. המשחק השלישי בסדרה יתקיים בשבת בדנבר. פדרו מרטינז מפילדלפיה אמור לפתוח מול ג'ייסון האמל מהרוקיז.

לוס אנג'לס דודג'רס - סט. לואיס 2:3 (0:2 בסדרה)

מנצח: ג'ורג' שריל. מפסיד: ריאן פרנקלין

שגיאה חמורה של מאט הולידיי בשדה החיצוני באינינג התשיעי גרמה לקרדינלס לחזור לסט. לואיס במצב רע מאוד, כשהם בפיגור 2:0 בסדרה. הולידיי, שחבט מוקדם יותר להומר, היה אמור לתפוס כדור פשוט שנחבט לאאוטפילד על ידי ג'יימס לוני ולסיים את המשחק בניצחון של הקרדינלס 1:2. הולידיי לא ידע איך לגשת לכדור שנשמט מידיו, קידם את לוני לבסיס השני ויצר מערבולת אצל הקלוזר ריאן פרנקלין, קריסה שהובילה לניצחון של הדודג'רס וליתרון נוח מאוד בסדרה.

לוני נעמד על הבסיס השני ופרנקלין הוליך את קייסי בלייק. רוני בליארד, שב-2006 היה שותף לאליפות של הקרדינלס, חבט לסינגל משווה ומארק לורטה, עד הרגע הזה 0 מ-15 בקריירה נגד פרנקלין, חבט לסינגל נוסף על בסיסים מלאים, קבע 2:3 לדודג'רס.

הפיאסקו של הולידיי ופרנקלין מחק הופעה אדירה של אדם ויינרייט, שהגיש שמונה אינינגים וסילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט, כדי להציב את הציפורים האדומות בעמדת ניצחון. ויינרייט היה פגיע רק פעם אחת, בהומר שנתן לאנדרה אית'ייר באינינג הרביעי, יצא מצרה באינינג השמיני והיה פשוט עצום. בצד השני היה קלייטון קרשאו סולידי, עם 6.2 אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים. המשחק השלישי בסדרה ייערך בלילה שבין שבת לראשון בסט. לואיס.

לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 0:5 (0:1 בסדרה)

מנצח: ג'ון לאקי. מפסיד: ג'ון לסטר

במשך שנים היו האיינג'לס השפחה של הרד סוקס. כל שלוש סדרות הפלייאוף בין השתיים בעשור הזה נפתחו באנהיים, ומכולן יצאה בוסטון ביתרון 0:2. ובכן, לא הפעם. פצצה בת שלוש ריצות של טוריי האנטר על ג'ון לסטר באינינג החמישי והופעה דומיננטית של ג'ון לאקי, עם 7.1 אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים, העניקו למלאכים ניצחון צודק על הגרביים האנמיים.

ג'ון לסטר, האס של בוסטון, הצליח להתחמק ממצב של בסיסים מלאים והוציא בסטרייקאאוט את ולאדימיר גררו באינינג השלישי. בחמישי הוא כבר לא הצליח לצאת מהצרה. לאחר דאבל של אריק אייבאר והולכה (שלישית במספר) של בובי אבריו, ניצב מול טוריי האנטר. האנטר ירה פצצה הרחק למרכז, העלה את האיינג'לס ל-0:3 ונתן ללאקי, שלא זוכה ליותר מדי נחת מההתקפה במשחקים שבהם הוא מגיש, יתרון לעבוד אתו. קנדרי מוראלס הכניס הביתה שתי ריצות נוספות באינינג השביעי והאיינג'לס לא התקשו לאחוז ביתרון עד לסיום.

הלילה ייערך המשחק השני בסדרה, כשג'וש בקט ינסה להחזיר את בוסטון לעניינים. מולו צפוי להגיש ג'רד וויבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully