וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה לגדיר: "מה קורה לכם שם בחיפה?"

8.10.2009 / 19:18

מאמן נבחרת הנוער שאל את השחקן האם הוא שומר עצמו למשחקי האלופות. בחיפה כעסו: "שבנבחרת יבדקו את עצמם"

קשר מכבי חיפה מוחמד גדיר, שמתאמן בנבחרת הנוער של ישראל, שוחח הבוקר (חמישי) עם מנהלי נבחרת הנוער וביקש מהם להשתחרר באופן מיידי מאימוני הנבחרת, וזאת כי לטענתו הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. כזכור, גדיר עלה לשחק במשחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה כשהוא פצוע, ולמרות זאת זומן יחד עם אייל גולסה לנבחרת. אתמול השניים הגיעו להתכנסות הנבחרת אך לא ערכו אימון עם יתר חבריהם, בטענה כי הם פצועים. גולסה שוחרר, אך גדיר ביקש להישאר.

בצוות המקצועי והניהולי של נבחרת הנוער שוחחו עם גדיר לפני שביקש להשתחרר מהנבחרת בשל פציעה, ושאלו אותו לפשר פציעתו. מתברר שגדיר הבהיר לאנשי מכבי חיפה שהמאמן אלי אוחנה ומנהל הנבחרת אמרו לו: "מה קורה לכם שם בחיפה? אתה באמת לא יכול לשחק או שאתה שומר את עצמך לליגת האלופות?".

בחיפה שמעו את הדברים וכעסו מאוד. גורם בקבוצה אמר בתגובה: "שבנבחרת הנוער יבדקו טוב טוב את עצמם לפני שהם מדברים. במקום לאפשר לשחקנים פצועים מנוחה הם גרמו להם לטרטור. גדיר בכלל לא היה צריך להגיע להתכנסות, הקביעה שרופא מכבי חיפה היא הקביעה הטובה ביותר ואם בנבחרת הבוגרת הסתמכו עליה אין שום סיבה שלא יסתמכו עליה בנבחרת הנוער".

אוחנה התייחס למצב ואמר: "כשאני הייתי שחקן שיחקתי עם פציעות קצת יותר קשות. אני מבין ששחקנים לא רוצים להחמיר את הפציעה, אבל מה לעשות, כולם יודעים שבלי גדיר וגולסה הסיכויים של הנבחרת שלנו להעפיל נמוכים יותר. כשמדווחים לי על פציעות של שחקנים אני נוטה להאמין לזה".

יש לציין כי גדיר לא יכול היה לשחק בכל מקרה נגד אזרבייג'ן בגלל עונש הרחקה. כעת, בגלל שביקש להשתחרר משאר משחקי מוקדמות אליפות אירופה, הוא לא ישחק בימים ראשון ורביעי נגד דנמרק ופולין.

כשבירם כיאל הורחק בדקה ה-88 במשחקה של מכבי חיפה בצרפת מול בורדו, היו בקבוצה מתוסכלים מכך שהקשר יחמיץ את המשחק הבא של הקבוצה בליגת האלופות, מול יובנטוס. אלא שהיום (חמישי), מתברר שעונשו של הקשר הצעיר יהיה חמור כפליים, כשועדת המשמעת של אופ"א החליטה להשעות את כיאל משני המשחקים הקרובים של האלופה הישראלית בליגת האלופות - לא רק מאחד.

הבוקר התקבל מכתב במשרדי מכבי חיפה, שבישר לקבוצה כי וועדת המשמעת של גוף הכדורגל האירופי בחנה שוב את הרחקתו של כיאל, והחליטה להחמיר עם השחקן עקב חומרת העבירה. המשמעות היא שכיאל לא יוכל לשחק מול יובנטוס גם במשחק הבית של החיפאים, וגם במשחק החוץ בדלה אלפי. בחיפה מתכוונים לערער על ההחלטה, ככל הנראה בתחילת השבוע הבא. המשמעות המקצועית היא שגוסטבו בוקולי וג'ון קולמה יפתחו בקישור האחורי בצמד המשחקים נגד קבוצת הפאר האיטלקית.

שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' סובל מנפיחות בקרסול, ואתמול בסיום אימון קבוצתו נזקק לטיפול. דוידוביץ' יתאמן היום במדי הנבחרת הבוגרת לקראת משחקה נגד מולדובה, אך ייתכן כי אם הפציעה לא תחלים, לירן שטראובר יהיה השוער השני.

מכבי חיפה: 0:0 במשחק אימון מול עכו

בשעות הבוקר ערכו הירוקים משחק אימון מול הפועל עכו, שהסתיים ב-0:0. אייל משומר ויניב קטן נכחו במשחק, אך לא התלבשו וטופלו על ידי הצוות הרפואי של חיפה במקביל למשחק. חלק מהשחקנים המחליפים של חיפה, ישראל זגורי, טיאגו דוטרה ואייל שטרכמן, פתחו במשחק, כשהשניים האחרונים מציגים יכולת חלשה. נראה כי שטרכמן יעזוב בינואר.

"אנחנו מאוד מצטערים שהקהל הגדול שבא לכאן לא נהנה היום מתצוגת שערים", אמר בחיוך אלון חרזי, "המשחקים האלו נועדו לשתף שחקנים שלא צברו עד עתה הרבה דקות משחק. הרבה צעירים שולבו היום, ואנחנו מנסים לעשות רוטציה כדי להכניס שחקנים לכושר. כל שחקן בסגל שלנו הוא ראוי".

לקראת המשחק של הירוקים בטורינו מול יובנטוס, אמר חרזי: "נשתדל להפיק את הלקחים מהמשחקים מול באיירן ובורדו, ובכל משחק להשתפר. אם נמשיך לעשות את הדברים הטובים ולהפיק לקחים, אז גם נבקיע וניקח נקודות. אם כל שנתיים היינו משחקים בליגת האלופות, אולי היה לנו יותר קל להפיק את הלקחים וללמוד".

כשנשאל האם מכבי חיפה תזכה השנה בקלות באליפות, ענה חרזי: "מבחוץ זה תמיד נראה קל, אבל הדברים לא עובדים בצורה כזאת".

מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים אמר בסיום: "לקחנו את המשחק ברצינות, גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית, אבל חשוב שנבקיע. הגענו לשישה או שבעה מצבים, ולא כבשנו. אני מקווה שזה לא יקרה יותר, ואני מקווה שאם ננצל חצי מההזדמנויות שלנו, הרי ששלושה-ארבעה שערים במשחק זה יוצא מן הכלל טוב".

עדכון ראשון: 10:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully