וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מסתערים קדימה

8.10.2009 / 8:21

סבאת'יה והיאנקיז ניצחו את מינסוטה 2:7 ועלו ל-0:1 בסדרה. ניצחון לפילדלפיה 1:5 על קולורדו, ולדודג'רס 3:5 על הקרדינלס

פילדלפיה - קולורדו 1:5 (0:1 לפילדלפיה בסדרה)

מנצח: קליף לי. מפסיד: אובלדו חימנז

רבים סברו ועדיין סבורים, כי הסדרה הזו היא מיס מאץ' די מטורף לטובת הפיליז, ולפחות לפי המשחק הראשון הפערים נראו היטב. קליף לי הגיש תשעה אינינגים מלאים, במהלכם הוציא חמישה חובטים בסטרייקאאוט, חובטי הפיליז שמו שתי ריצות על הלוח באינינג החמישי ושלוש בשישי, והאלופה, שמנסה להיות הקבוצה השלישית בסך הכל בהיסטוריה של ה-NL שזוכה פעמיים ברציפות, יצאה עם ניצחון קל מהמשחק הראשון. שתי חבטות, אחת מהן לטריפל, לג'ייסון וורת', שהיה מצוין גם בהגנה. אובלדו חימנז, מי שנחשב לאס של הרוקיז, ספג את כל חמש הריצות.

"התייחסתי למשחק כאל משחק ליגה רגיל, ניסיתי לזרוק לסטרייקים ומה שחשוב הוא שניצחנו", אמר לי, לו היה זה ניצחון ראשון אי פעם בפלייאוף והופעה ראשונה כמגיש ב-NL או בכלל באוקטובר, "היה לנו יום טוב והייתה פה אווירה מחשמלת. זה היה כיף".

ניו יורק יאנקיז - מינסוטה 2:7 (0:1 ליאנקיז בסדרה)

מנצח: סי. סי. סבאת'יה. מפסיד: בריאן דנסינג

לסי.סי. סבאת'יה אין רקורד נקי במיוחד בפלייאוף. המגיש קרס פעמיים באוקטובר, ב-2007 ובשנה שעברה, אבל במשחקו הראשון בברונקס הגשים את הציפיות. סבאת'יה הגיש 6.2 אינינגים עם שמונה סטרייקאאוטים, ולמרות פיגור של 2:0 במעלה האינינג השלישי, נתן להתקפה לחזור למשחק והשאיר אותה עם היד על העליונה.

אם יש משהו שצריך לעודד את היאנקיז, זו התצוגה של אלכס רודריגז - שתי חבטות, שתי הכנסות רצים וריצה אחת, לשחקן שגם הוא נחשב לצ'וקר לא קטן. דרק ג'יטר והידקי מאטסוי חבטו להומר, הבולפן היה פנטסטי, והמשחק הראשון בסדרה הראה שהפסים מוכנים להסתערות. לג'יטר, אגב, היה זה הומר מספר 18 באוקטובר, והוא השתווה למיקי מנטל ורג'י ג'קסון, אותם עוקפים מני רמירז (28) וברני וויליאמס (22).

מינסוטה הגיעה לאחר לילה ללא שינה. הניצחון על דטרויט במשחק 163 הביא אותה לניו יורק לפנות בוקר. "אנחנו עייפים, אבל זה לא תירוץ בשלב הזה", אמר התופס ג'ו מאוור. בשישי בלילה יעלו ניק בלקבורן ממינסוטה ואיי ג'יי בארנט מהיאנקיז, שינסו לפתוח סדרה עם יתרון 0:2 לראשונה מאז 1999.

לוס אנג'לס דודג'רס - סט. לואיס קרדינלס 3:5 (0:1 לדודג'רס בסדרה)

מנצח: ג'ף וויבר. מפסיד: כריס קרפנטר. שמירה: ג'ונתן ברוקסטון

לג'ו טורה אין חוכמות. רנדי וולף פתח, זה לא אומר שרנדי וולף יגיש בכל מחיר לניצחון. אחרי 3.2 אינינגים הוציא טורה את המגיש שלו לטובת ג'ף וויבר והבולפן, והקבוצה מלוס אנג'לס השתמשה היטב בפיצ'ינג שלה כדי להכניע את כריס קרפנטר והקרדינלס. קרפנטר, שמיועד להיות הסיי יאנג של ה-NL השנה, הראה שהוא פגיע, ומאט קמפ והדודג'רס קלטו את הרמז.

הקרדינלס עלו ראשונים על הלוח באינינג הראשון, אבל הומר של קמפ בתחתית האינינג הפך ל-1:2, לאחר שהביא אתו הביתה גם את רפאל פורקאל. סינגל דרדל'ה של קייסי בלייק הגדיל ל-1:3 באינינג השלישי, ולאחר דאבל של סקיפ שומאכר שצימק ל-3:2 והולכה מכוונת של אלברט פוחולס, נכנס ג'ף וויבר במקום וולף. וויבר והבולפן עשו עבודה טובה, לוס אנג'לס הגדילה ל-2:5, ודאבל של מארק דה רוסה, שהכניס הביתה את ריאן לודוויק באינינג התשיעי, לא שינה דבר.

המשחק השני בסדרה ייערך הלילה ב-00:07, כשתקדם לו ההתמודדות בין פילדלפיה לקולורדו. ב-3:37 לפנות בוקר תצא לדרך הסדרה הרביעית, ובה יארחו ג'ון לאקי ולוס אנג'לס איינג'לס את ג'ון לסטר ובוסטון רד סוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully