וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חדרה לא סופרים את מכבי נתניה

דור בלך

7.10.2009 / 22:16

בנתניה ביקשו להשתמש במתקן האימונים של המועדון מליגה א' לאחר שעוזר המאמן התרשם, אך המאמן צחי תייר הטיל וטו

במכבי נתניה סגרו בימים האחרונים עם הפועל חדרה מליגה א' על שימוש במתקן האימונים שלהם בשלושת השבועות הקרובים עקב שזרוע חורף שעובר משטח הדשא באיצטדיון הקופסא.

בנתניה כבר הגיעו להבנות מלאות עם ראשי חדרה ותכננו להעביר את הנדודים בעיר השכנה, לה שלושה איצטדיוני כדורגל. אלא שמאמן קבוצת הצמרת מליגה א' דרום, צחי תייר, הטיל וטו ודרש שנתניה לא תתאמן במגרשיה של הקבוצה. לפיכך, בחדרה נאלצו להודיע לשכנה שתחפש פתרונות אחרים.

"הפועל חדרה מתנהלת כמו כל קבוצה בליגת העל או הלאומית ויש לנו מתקן אימון מצוין, אך אנחנו צריכים לשמור אותו לאינטרסים שלנו ולא לטובת אף אחד אחר", הסביר תייר את הווטו שהטיל.

בינתיים לנתניה אין מגרש חלופי, וכרגע אין לה היכן להתאמן. בקבוצה יבדקו בימים הקרובים כמה אופציות - מלון דן קיסריה, ווינגייט, מגרשי הנוער בנעורים או מגרש בית הספר האמריקאי באבן יהודה. היום התאמנה הקבוצה במעגן מיכאל, אך על אף טיב המגרש, השירותים מסביבו ברמה נמוכה והריחוק שלו מנתניה מציב אותו כאופציה לא טובה, ובקבוצה ינסו לסכם על אימונים באחד מהמגרשים האחרים עד לפתיחת השבוע הבא.

מאימוני הקבוצה נעדרים שחקני הנבחרות - הקפטן אלמוג כהן, קלמי סבן ואוראל דגני. תומר תייר, שעדיין לא מצא קבוצה בליגת העל, הוצע לקבוצה, אך ראובן עטר, שאימן בעבר את תייר, אינו מעוניין בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully