וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני גלבוע/גליל עלו בחולצות עם שמו של כץ

7.10.2009 / 17:43

בקבוצה עלו עם הלוגו RK, כינויו של הבעלים לשעבר של מכבי ת"א, אותה פגשה. אוחיון: "זו מחווה אישית שלי לרענן"

רענן כץ נגד מכבי תל אביב: הקרב הזה אמור היה להיערך בבית המשפט, אולם במקום זאת הוא התרחש הערב (רביעי) על הפרקט במלחה. חיים אוחיון, בעלי הפועל גליל/גלבוע, החליט לבצע מחווה מיוחדת לכץ, חברו הקרוב, שמכר הקיץ את אחזקותיו במכבי לאחר סכסוך ארוך ומר עם דיוויד פדרמן ושי רקנאטי. למשחק במסגרת חצי גמר גביע ווינר מול האלופה מתל אביב עלתה גליל/גלבוע כשעל חולצות שחקניה הוטבע הלוגו RK, ראשי התיבות של רענן כץ, וסמלה של חברת הנדל"ן שלו בארה"ב.

כץ ואוחיון, כאמור, נחשבים לחברים קרובים, והם מעורבים במספר עסקים משותפים. במהלך הקיץ תרם כץ כ-10,000 דולר לגליל/גלבוע, ולאחר שמכר את אחזקותיו שקל להצטרף כבעלים לקבוצה הצפונית. האפשרות הזו, אגב, עדיין עומדת מבחינתו על הפרק.

"זו הולכת להיות מחווה אישית שלי לרענן, אדם שאני מאוד אוהב ומוקיר", הגיב אוחיון לפני המשחק לוואלה! ספורט. "לא ככה צריך להסתלק מהכדורסל שלנו אדם, בוודאי אחד כמו רענן, שתרם כל כך הרבה מכספו וממרצו. לכן החלטתי להביא הערב לידי ביטוי את רענן ואת החברה שלו. אין כאן שום דבר נגד מכבי, להיפך; בסך הכל המטרה היא לכבד את רענן, ולכבוד הוא לנו לערוך מחווה שכזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully