וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קראבטרי ישחק בניינרס, אדוארדס בג'טס

7.10.2009 / 15:24

אחרי נתק ארוך, הגיע התופס להסכמה ויחתום על חוזה לשש שנים בקבוצה. בריילון אדוארדס הועבר בטרייד לניו יורק

לאחר שכבר נראה היה שמייקל קראבטרי יסגור עונה שלמה בחוץ ואולי יחזור להיבחר בדראפט 2010, התרצה, סופסוף, התופס וישחק בסן פרנסיסקו. הפורטי ניינרס נפגשו הלילה עם קראבטרי, והגיעו לסיכום על חוזה של שש עונות (הפרטים טרם נודעו). כך דיווח ג'יי גלייזר ב"FOX". קראבטרי, שנבחר עשירי בדראפט האחרון, לא הסכים לפני פתיחת העונה לחתום לחמש שנים על חוזה של 20 מיליון דולר (16 מיליון מתוכם מובטחים), ואיים כי יישב בצד אם לא יקבל הצעה גבוהה יותר. בסופו של דבר, הכל יסתדר והשחקן ישוב להתאמן עם הקבוצה.

בריילון אדוארדס, התופס של קליבלנד, עבר לניו יורק ג'טס. אדוארדס, שנחשב בעבר ליהלום בין תופסי הבראונס ודעך מאוד בשנתיים האחרונות, יגיע למדולנדס תמורת התופס צ'נסי סטאקי, הליינבקר ג'ייסון טרוסניק ושתי בחירות דראפט. רק לאחרונה הסתבך אדוארדס בתגרה עם חבר טוב של לברון ג'יימס והכה אותו. התפוקה שלו העונה הייתה ירודה, בעיקר בשל חוסר שיתוף סינכרון עם בריידי קווין ודרק אנדרסון.

שידורים השבוע: METV תשדר ב-19:00 את המפגש בין פילדלפיה לטמפה ביי, ובמקביל תועבר ב-FOX ההתמודדות בין קנזס סיטי לדאלאס. המשחק המאוחר ב-METV, ב-22:15, יפגיש את המורה ותלמידו - ביל בליצ'יק מניו אינגלנד וג'וש מקדניאלס מדנבר. ESPN תשדר בלילה שבין ראשון לשני את ההתמודדות בין אינדיאנפוליס לטנסי ובלילה שבין שני לשלישי את המשחק בין מיאמי לניו יורק ג'טס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully