וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן יחמיץ את המשחק נגד מכבי חיפה

דור בלך

7.10.2009 / 13:28

השחקן שוחח עם המאמן והצוות הרפואי והוחלט כי ינוח כשלושה שבועות, ולכן ייעדר מהמפגש עם האלופה. יצחקי יהיה כשיר לבני יהודה

לאחר שאבירם ברוכיאן החליט להפסיק בסדרת הטיפולים לצד פעילות, ולהתמקד בשיקום ברכו הפצועה, נערכה הבוקר (רביעי) לאחר האימון שיחה בין השחקן, מאמן בית"ר ירושלים יצחק שום ונציגי הצוות הרפואי. בשיחה הוחלט לגבי אופי הטיפול שיקבל הקפטן. ברוכיאן ימשיך באותו סוג טיפולים ופיוזותרפיה שקיבל עד כה, רק באינטנסיביות גדולה יותר ולצד מנוחה מוחלטת במשך שלושה שבועות.

כזכור, בשבועות האחרונים עבר הקשר את הטיפולים תוך שהמשיך לשחק ולהתאמן, ולאחר שיפור במצב הוריד את כמות הטיפולים ודחיפותם, ולכן חש שוב בהרעה במקום. לאחר המשחק בבאר שבע, בו הרגיש כי הכאבים בברכו התגברו, החליט להקדיש את כולו להחלמה מלאה. במידה והטיפולים לא יעזרו, עומדת בפני ברוכיאן אופציה נוספת של ניתוח, אשר ישבית אותו לכחודשיים לכל הפחות. קפטן בית"ר ירושלים סובל מהפציעה, המגבילה את תנועתו, כבר כשנה וחצי וכעת החליט לטפל בה בצורה מלאה, ולא להסתפק בפתרון זמני שיאפשר לו להמשיך לשחק.

ברק יצחקי, שנפגע במשחק נגד הפועל באר שבע בקרסול, ינוח מספר ימים. יצחקי צפוי לחזור להתאמן לקראת סוף השבוע ויהיה כשיר למשחק נגד בני יהודה (17 באוקטובר). גם עידן ורד, שלא פתח במשחק בבאר שבע עקב פציעה טורדנית בשריר הרגל אותה הוא סוחב כשבועיים, עבר בדיקות על ידי הצוות הרפואי והוחלט כי הוא ימשיך במנוחה ובטיפולים, אך הוא צפוי להיות כשיר כבר למשחק הליגה הבא נגד הזהובים. הקשר הצעיר שוחרר גם מסגל הנבחרת הצעירה עקב הפציעה, וצפוי לשוב לאימונים מלאים באמצע השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully