וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון פלאסיוס נחת למבחנים בהפועל פ"ת

7.10.2009 / 11:40

הקולומביאני עשוי להחליף את אחד הזרים. דג'אני לא הורשה להתאמן אחרי הנגיחה במלטינסקי שאמר: "דברים יצאו משליטה"

החלוץ הקולומביאני ג'ון פלאסיוס נחת הלילה (רביעי) בישראל ויצטרף לאימוני הפועל פתח תקוה. פלאסיוס (21) היה שייך בעבר לקבוצת גרמיו הברזילאית. השחקן ייבחן בימים הקרובים בקבוצה ואם יוחלט להחתימו, הוא יחליף את אחד הזרים במהלך חודש ינואר.

בפתח תקוה לא נרגעים מהתקרית אתמול במהלך האימון, במהלכה נגח הקשר קובי דג'אני בפניו של הקשר רפאל מלטינסקי, שנזקק לתפרים באזור הגבה ושוחרר לביתו. דג'אני אמור לעמוד בפני וועדת משמעת ולספוג קנס בעקבות התנהגותו. "זאת הייתה אחת התקריות הכי אלימות שראיתי בכדורגל. מלטינסקי לא הפסיק לדמם. חבל שזאת קבלת הפנים שחיכתה לו אחרי שכל כך רצה לחזור לישראל". בפתח תקוה טוענים כי גם מלטינסקי לא ייצא נקי מהפרשה, לאחר שגם הוא בעט קודם לכן בדג'אני.

היום הגיע דג'אני לאימון, אך המאמן דני ניראון סירב לאפשר לו להתאמן והוא התאמן בצדי המגרש. מלטינסקי התבקש לחזור מחר (חמישי) לאימונים לאחר שהעניינים יירגעו קצת. "דברים יצאו משליטה", אמר הבוקר מלטינסקי. "יש לי ארבעה תפרים אבל התאוששתי. מה שקרה בנינו התחיל בתאקל, המשיך בצעקות מילוליות ובעיטות ונגמר בנגיחה. ניסיתי להסתיר את זה, אבל לצערי לא הצלחתי. אני בטוח שהוא לא התכוון, אבל גם לא מתכוון להגיד שזה בסדר".

הקבוצה תגיע היום למשרדי ההתאחדות לכדורגל ותעמוד בפני דיון משמעתי. המאמן דני ניראון ועוזרו, שאול דה צ'וקרל, יטענו כי אנשי בני יהודה נהגו באופן דומה כלפי השופט לאחר המשחק. בפתח תקוה לא מתכוונים להתנצל על דבריו של דני לוי כלפי השופט זיו אדלר. אתמול צפו אנשי הקבוצה בקלטת המשחק ולאחריה הסיקו כי רמת השיפוט הייתה ירודה.

עדכון ראשון: 7/10, 9:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully