וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שלום ולא לדטרויט

7.10.2009 / 3:50

מינסוטה גברה על הטייגרס 5:6, עלתה לפלייאוף ותתמודד כבר הלילה עם היאנקיז. פילדלפיה-קולורדו, דודג'רס-קרדינלס

זה היה המשחק ה-163 של העונה, משחק על כל הקופה. דטרויט טייגרס מתארחת במינסוטה, מכאן אין דרך חזרה, המנצחת עולה לפלייאוף והמפסידה עושה סיכומים. בסופו של דבר, מי שהוציאו את המיטב מההתנגשות הזו היו הטווינס, שניצחו במטרודום הרועש 5:6, זכו בשובר השוויון של ה-AL מרכז ועלו לפלייאוף. היה זה ניצחונה ה-17 של מינסוטה ב-21 המשחקים האחרונים, ולאחר שמחקה פיגור גדול יחסית מתחילת ספטמבר, זכתה בכרטיס לפלייאוף.

ה"מטרודום" חגג ביום שני ניצחון גדול של ברט פארב על גרין ביי, ויום לאחר מכן רעד הגג שוב. סינגל של אלכסי קאסייה באינינג ה-12 על פרננדו רודני הכניס את הריצה המנצחת הביתה, והמשמעות: לתאומים לא יהיה יותר מדי זמן לנוח, הם לוקחים מטוס היישר לברונקס, שם יתמודדו הלילה עם סי.סי. סבאת'יה וניו יורק יאנקיז (שידור ישיר ב-FOX וב-ESPN). בריאן דונסינג צפוי לפתוח במשחק הזה בצד של מינסוטה.

הטווינס, נתמכים בקהל הנלהב במטרודום, נקלעו לפיגור מוקדם של 3:0 לאחר הכנסת רץ של מגליו אורדונייז והומר בן שתי ריצות של מיגל קבררה באינינג השלישי. ריק פורסלו מדטרויט היה מצוין, כשהגיש 5.2 אינינגים וסילק שמונה חובטים בסטרייקאאוט, אבל עשה שגיאה בזריקה לבסיס הראשון והרשה הומראן לג'ייסון קובל, שאפשרו לטווינס לחזור ל-3:2. אורלנדו קבררה חבט להומר בן שתי ריצות באינינג השביעי כדי להעלות את המארחים ליתרון 3:4, וכשנראה היה שמינסוטה בדרך לניו יורק השווה אורדונייז עם פצצה ליציע על מאט גריר. באינינג העשירי הגיע דאבל של ברנדון אינג' שהעלה את הטייגרס ל-4:5, אבל טעות הגנתית של ריאן רייבורן אפשרה לטווינס להשוות בתחתית האינינג, כשרייבורן מחפה עם מהלך דאבל פליי נפלא שסגר את האינינג בלי נזק נוסף. באינינג ה-12 עלה פרננדו רודני העייף לאינינג הרביעי שלו, והמחיר מבחינת דטרויט היה כבד - העלאת רצים לבסיסים והריצה המנצחת ממחבטו של קאסייה.

מינסוטה תיפגש עם היאנקיז, כאמור, במשחק שיחל הלילה מעט אחרי חצות. ב-20:37 ייפגשו פילדלפיה, עם קליף לי כפותח, וקולורדו, שתעלה עם אובלדו חימנז (שידור ב-ESPN). ב-3:37 לפנות בוקר ישחקו רנדי וולף ולוס אנג'לס דודג'רס מול כריס קרפנטר וסט. לואיס.

שחקני מינסוטה טווינס חוגגים עלייה לפלייאוף. רויטרס
מינסוטה נוסעת לניו יורק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully