וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תועמד לדין על ידי אופ"א

רימון העשן שהושלך מהיציע האדום בהמבורג צפוי לעלות בקנס כספי. תובע ההתאחדות ימליץ: עונש על תנאי לגוטמן והראל

הפועל תל אביב תעמוד ככל הנראה בפני ועדת משמעת של אופ"א, עקב השלכת רימון עשן על ידי אוהדיה באיצטדיון בהמבורג. כזכור, בסיום משחק ההפסד 4:2 במסגרת הליגה האירופית ביום חמישי, נזרק רימון עשן מהיציע האדום, והדבר נרשם על ידי משקיף אופ"א והועבר למשרדיה. היום (שלישי) התקבל במועדון פקס המאשר את ההעמדה לדין. אם תואשם הפועל, היא צפויה לקבל קנס כספי בגובה של אלפי שקלים.

גם בגזרה הישראלית יועמדו מחר המאמן אלי גוטמן והבעלים מוני הראל בפני ועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל. במשך השבוע שוחחו השניים עם תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, והוא צפוי להמליץ להעניש את השניים בהרחקה ממשחק על תנאי ובקנס כספי בלבד. למרות זאת, אין תוקף משפטי להמלצתו, ובית הדין רשאי להחליט כרצונו באשר לעונש. לגבי התפרעותם של אוהדי הפועל תל אביב לא הושגה כל עסקה, והקבוצה תצטרך לעמוד על כך לדין כמתוכנן.

ראוי לזכור כי לבית הדין אין כל חובה לקבל את עסקת הטיעון שנרקמה בין הצדדים, כפי שקרה במקרה בו בית"ר ירושלים הועמדה לדין בעקבות קריאות גזעניות, השיגה עסקת טיעון ולבסוף קיבלה עונש כבד מהדיין שהפחית ממאזנה נקודה והעניש אותה במשחק ללא קהל.

בינתיים, מיכאל זנדברג חזר לאימוני הקבוצה ופרש במהלך האימון עקב כאבים. כזכור, הקשר קרע את שריר הירך האחורי מול הפועל באר שבע במחזור השלישי, ומאז נעדר. היום ניסה זנדברג לחזור לאימונים סדירים, אך הכאבים הכריעו אותו והוא ינסה לשוב ולהתאמן בימים הקרובים. וינסנט אניימה (ניגריה), סמואל יבואה (גאנה) וכן דדי בן דיין, אביחי ידין, גילי ורמוט ואיתי שכטר מנבחרת ישראל וביברס נאתכו מהנבחרת הצעירה נעדרו כמובן מאימון הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully