וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארב סגר את הפינה

6.10.2009 / 7:05

הקוורטרבק של מינסוטה אירח את גרין ביי וניצח 23:30, כשהוא זורק לשלושה טאצ'דאונים: "הסיטואציה הייתה קצת מוזרה"

מינסוטה (0:4) - גרין ביי (2:2) 23:30

זה היה המשחק שאמריקה חיכתה לו. ברט פארב במדים הסגולים של מינסוטה מול גרין ביי פאקרס, הקבוצה בה הפך לאייקון. "אני לא יודע איך להסביר את זה. הרגשתי טוב, אבל לא חשבתי שאהיה אי פעם בסיטאוציה הזו", אמר השחקן הנרגש, שבילה 16 שנים בוויסקונסין ושימש אבן היסוד בהפיכה המחודשת של המועדון הוותיק לאימפריית פוטבול.

כן, בטח. הרי זה כל מה שפארב בנה עליו בשנתיים האחרונות, לשחק נגד הפאקרס במדי מינסוטה, מאז שנפרד מגרין ביי בטונים צורמים. הוא הראה להם שעדיין נשאר לו דלק במיכל, והרבה. פארב רשם את משחקו הטוב ביותר כווייקינג, עם 271 יארד ב-24 השלמות מ-31 ניסיונות מסירה ושלושה טאצ'דאונים. הטאצ'דאון השלישי שלו, לברנרד בריאן ברבע השלישי, בעצם הוציא את המשחק מידי הפאקרס, שרק הצליחו לצמק ברבע הרביעי. ארון רוג'רס, מחליפו של פארב בגרין ביי, זרק ל-364 יארד עם שני טאצ'דאונים ואיבוד אווירי, וכל זאת בלי קו התקפה שייתן לו הגנה ממשית. רוג'רס הופל לא פחות משמונה פעמים, כולל לפאמבל ולסייפטי.

"רציתי לנצח את המשחק הזה בשביל ברט", אמר הרץ האחורי אדריאן פיטרסון, שסיים עם 55 יארד וטאצ'דאון, "הוא לא אמר כלום והצניע את המשחק כל השבוע, אבל יכולנו לראות כמה שזה חשוב לו. העיניים שלו הסגירו את זה". פארב נשאל האם הייתה במשחק הזה הצהרה וענה: "ההצהרה שלי היא מה שעשיתי לאורך הקריירה. משחק אחד לא קובע כלום, לטוב ולרע. אני יודע מה שעשיתי, אני גאה במה שעשיתי, רק רציתי לנצח".

איליי מאנינג ישחק, גם מקנאב

איליי מאנינג, הקוורטרבק של ניו יורק ג'איינטס, שנפצע ברגלו ביום ראשון בקנזס סיטי, יוכל לשוב לשחק. בדיקת MRI העלתה שהשחקן סובל מנפיחות שצפויה להפריע לו בשבועות הקרובים, אולם אם יחזיק מעמד עם הכאב, לא יחסיר זמן משחק. דונובן מקנאב, הקוורטרבק של פילדלפיה שנפצע בצלעותיו במחזור הפתיחה בקרוליינה ומאז לא שיחק, שב להתאמן עם האיגלס וגם הוא יראה, כפי הנראה, מגרש ביום ראשון הקרוב מול טמפה ביי.

בריילון אדוארדס, התופס של קליבלנד, נתן אגרוף לברנש מחוץ למועדון בעיר. הברנש הזה, מסתבר, הוא חברו הטוב של לברון ג'יימס, שלא אהב את התקרית. "הוא ילדותי", אמר ג'יימס על אדוארדס, "אף פעם לא נתקלתי בו, אבל נראה לי שהוא קצת מקנא בי. החבר שלי שוקל 60 קילו, זה כמו להרביץ לילד". אדוארדס פרסם הודעה בטוויטר: "אין לי שום עניין עם לברון, אני מעריץ שלו".

קומישינר הליגה רוג'ר גודל הביע עניין להיפגש עם מאמן אוקלנד טום קייבל, החשוד כי שבר את לסתו של עוזרו רנדי הנסון בקיץ. "זה לא יטואטא מתחת לשטיח", הבטיח גודל, וקייבל הגיב: "אין לי שום מושג לגבי ההתפתחויות". במשטרת נאפה שחוקרת את הנושא מסרו: "אנחנו לוקחים את זה מאוד ברצינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully